d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19192939495100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 3 2009 10:15am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 18:11)
hehe
vf så mkt warn :O ?


Säger samma sak till dig B)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 10:25am
Quote (PsY @ Dec 3 2009 05:11pm)
hehe
vf så mkt warn :O ?




ville få upp min posts så ja posta i en kompis guildchat(gammal) men så fick ja warn för det xD. får väll skylla mej själv

jag har bara 10% :L

vf har inte du någon xD?


Mycket flame och spam ;) Nu e jag sneeeeeeeeeeeeeeeeeel
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 3 2009 10:36am
Quote (ZippYz @ 3 Dec 2009 17:49)
Skulle du ha nästan lika mycket pengar som posts ! ;)


Japp de e najs
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 3 2009 10:45am
den 9 oktober 2009 21:44:54 Skickat -500.00 (562.20 -> 62.20) to alexcata2004 (0.00 -> 500.00) 500 fg loan.

>

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=546585
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 10:50am
den 13 oktober 2009 22:14:00 Skickat -670.00 (683.20 -> 13.20) to Nickeee (0.00 -> 670.00) Donate :wub:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 3 2009 10:53am
Quote (ZippYz @ 3 Dec 2009 17:50)
den 13 oktober 2009 22:14:00 Skickat -670.00 (683.20 -> 13.20) to Nickeee (0.00 -> 670.00) Donate :wub:


why so fake :(
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 10:55am
Quote (Nickeee @ Dec 3 2009 05:53pm)
why so fake :(


no lol. is veri real.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 3 2009 11:36am
Jag offrade nyss 1k fg för en star sak i Donate for me please saken ^_^

Vilken orb ska jag ha :D ?

Frost eller spara te Rainbow :) ?

E:/ Och, om man köpte Ranbow, kan man ändra färgen när man vill då :O ? eller är det den färgen man köper för, och måste betala lika mkt till om man ska byta färg ? :D

This post was edited by SyB_BaM on Dec 3 2009 11:38am
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 11:37am
Quote (SyB_BaM @ Dec 3 2009 05:36pm)
Jag offrade nyss 1k fg för en star sak i Donate for me please saken ^_^

Vilken orb ska jag ha :D ?

Frost eller spara te Rainbow :) ?


spara till rainbow :)
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Dec 3 2009 11:38am
Quote (SyB_BaM @ Dec 3 2009 06:36pm)
Jag offrade nyss 1k fg för en star sak i Donate for me please saken ^_^

Vilken orb ska jag ha :D ?

Frost eller spara te Rainbow :) ?


om du ska ha någon så ska du ha Rainbow.
Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495100Next
Closed New Topic New Poll