d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev19192939495329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 6 2010 11:55am
förlorar för mycket på det här spelet. Någon som vill röra runt lite med mig? 1700+ minst
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
May 6 2010 11:57am
och skype
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 6 2010 11:58am
Quote (Sandman423 @ May 6 2010 05:55pm)
förlorar för mycket på det här spelet. Någon som vill röra runt lite med mig? 1700+ minst

Jag har gått från 1708 till 167x på typ 5 raka förluster på detta acc. Så jävla leds atm, men jag är på och kör lite om du är sugen. Dock 167x som sagt =)
Member
Posts: 48,521
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,463.50
May 6 2010 12:08pm
blir inga höga games nu på ett tag :D

vill inte gå under 2000 :rofl:
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 6 2010 03:21pm
höjt mig med typ 150 psr dom senaste dagarna, hade inte förlorat ett game tills min kompis som är känd för att feeda vill lira med mig & kompis
ajaj, dåligt slut på dagen, han hade 0-16 så deras carries blev uberfeedade
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 6 2010 03:23pm
Quote (UndeadGad @ 6 May 2010 20:08)
blir inga höga games nu på ett tag :D

vill inte gå under 2000 :rofl:


vet du vem grubb är? ^_^
Member
Posts: 48,521
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,463.50
May 6 2010 03:26pm
Quote (Goss3N @ 6 May 2010 22:23)
vet du vem grubb är? ^_^


enda jag tänker på när jag hör det är Grubby ( från MyM i wc3 ladder ) ^_^

så jag antar jag inte har någon aning om vem det är
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 6 2010 03:28pm
Quote (UndeadGad @ 6 May 2010 23:26)
enda jag tänker på när jag hör  det är Grubby ( från MyM i wc3 ladder ) ^_^

så jag antar jag inte har någon aning om vem det är


aha nä jag tänkte du kanske kände han för du kommer från vännäs va?
Member
Posts: 48,521
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,463.50
May 6 2010 05:02pm
Quote (Goss3N @ 6 May 2010 22:28)
aha nä jag tänkte du kanske kände han för du kommer från vännäs va?


omfg stalker!

^^ nä jag känner/kände han inte
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 6 2010 11:13pm
Quote (Goss3N @ May 6 2010 10:28pm)
aha nä jag tänkte du kanske kände han för du kommer från vännäs va?


umeå? :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495329Next
Add Reply New Topic New Poll