d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev19192939495445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 18 2010 04:34am
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 Mar 2010 10:49)
sa jag att de var min?

läs min post igen . . . .

Gör om gör rätt


Men gud, vad fan är ditt problem? Mr. dryg/rage
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Mar 18 2010 04:46am
Quote (snoramej @ 18 Mar 2010 10:34)
Men gud, vad fan är ditt problem? Mr. dryg/rage


DU SVÄR JU FÖR HELVETE SÅ DET ÄR FAN DU SOM ÄR RAGER DIN FUCKING JÄVLA RAGER

jag har tråkigt :(
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,861.02
Trader: Trusted
Mar 18 2010 05:25am
Quote (snoramej @ 18 Mar 2010 11:34)
Men gud, vad fan är ditt problem? Mr. dryg/rage


tycker det är roligt att reta upp små pojkar födda på 90-talet :D
:banana:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 18 2010 05:27am
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 Mar 2010 12:25)
tycker det är roligt att reta upp små pojkar födda på 90-talet :D
:banana:


Aha. Sjukt roligt.
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,861.02
Trader: Trusted
Mar 18 2010 08:34am
Quote (snoramej @ 18 Mar 2010 12:27)
Aha. Sjukt roligt.


Absolut :)



3-1-2-4

Click
Click
BOOM!

3rd door är så skoj på monk >_>

Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 19 2010 05:40am
Jag har testat silvernyckeln först, två gånger nu och failat båda, tredje gången gillt? :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 19 2010 05:42am
Quote (x17 @ 19 Mar 2010 12:40)
Jag har testat silvernyckeln först, två gånger nu och failat båda, tredje gången gillt? :D


Do it!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 19 2010 05:48am
Quote (n1ghtm4r3 @ Mar 18 2010 03:34pm)
Absolut :)



3-1-2-4

Click
Click
BOOM!

3rd door är så skoj på monk >_>


first door fail med samu, klagar inte :)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 19 2010 05:55am
Quote (snoramej @ Mar 19 2010 11:42am)
Do it!

I will!

Quote (Goss3N @ Mar 19 2010 11:48am)
first door fail med samu, klagar inte :)

Jag har failat first-door med min fighter alla 3 gånger ;P (Skitspel)

This post was edited by x17 on Mar 19 2010 05:55am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 19 2010 05:58am
Quote (x17 @ Mar 19 2010 12:55pm)
I will!


Jag har failat first-door med min fighter alla 3 gånger ;P (Skitspel)


kör hellre samu än pala tbh :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495445Next
Add Reply New Topic New Poll