d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev19192939495820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 18 2011 10:26am
Quote (AsDrake @ Aug 18 2011 04:40pm)
Frukost:
Äggröra av 6 ägg, tillagade i rikligt med smör: 468 kcal
220 gram bacon: 1 168 kcal
4 friterade potatisar: 672 kcal
6 skivor rostat bröd med smör: 600 kcal
9 dl gräddmilkshake: 1 160 kcal



Mellanmål:
1 påse kakor: 1 950 kcal
2 liter läsk: 800 kcal
1 påse chips med barbecuesmak: 1 650 kcal
3 smörgåsar med ost och skinka: 1 576 kcal



Lunch:
3 burritos med kött, bönor, gräddfil och grön chili: 1 453 kcal
Sallad bestående av ett salladshuvud, i dl körsbärstomater, morötter, gurka, bacon, kyckling och ost: 1 479 kcal



Middag:
12 tacos: 4 906 kcal
2 liter läsk: 800 kcal



Dessert:
8 skedar vaniljglass: 2 080 kcal
1 liten plåt med brownies: 1 200 kca

så går jag kanske upp vikt


Var inte ens ruligt :/

Quote (Ekaan @ Aug 18 2011 05:08pm)


Hon vill bli störst på ett annat sätt ;D haha

Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 18 2011 10:33am
Quote (Ekaan @ 18 Aug 2011 17:08)


min förebild
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 18 2011 01:31pm
Ni som gymmar, vad äter ni på kvällen?

Man vill ju ha ''segare'' protein, så det håller sig över natten.

Innan jag lägger mig är det målet som blir sämst för mig tycker jag!

Iso tips! :)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2011 01:43pm
Quote (SyB_BaM @ 18 Aug 2011 21:31)
Ni som gymmar, vad äter ni på kvällen?

Man vill ju ha ''segare'' protein, så det håller sig över natten.

Innan jag lägger mig är det målet som blir sämst för mig tycker jag!

Iso tips! :)


du kan ju dricka vatten.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2011 02:05pm
Quote (Simon @ Aug 17 2011 08:33pm)
gaaaah jag börjar tappa motivation då jag växer för lite, knappt något alls känns det som. får fråga någon jag inte träffat på länge om det syns något... sen vet jag att anledningen till att om jag inte växt mycket så är det på grund av mitt egna slarv och mina egna prioriteringar. gymmar väl en 3 gånger i veckan men har fan festat lika många gånger i veckan också. på sistonde har det dock blivit riktigt slött på gymfronten! men nu är pengarna slut så nu blir det mindre festande och förhoppningsvis mer gymmande. men det känns som att jag borde börja om från början. och om jag nu ska börja om så känns det som om jag nästan hellre satsar på konditionen/bränner fettet först, mer motiverad till det just nu.

inb4 tldr

fråga till er erfarna:
funkar det att göra såhär?
1. styra kondition och bränna bort all jävla fett
2. bulka upp som fan
3. deffa

eller är det effektivare att bara bulka upp direkt och sedan deffa?

e: kanske bör tillägga att jag väger 75-80 och är 180-185 lång, för mycket fett och för lite muskler :angel:


det bästa är att göra båda sakerna samtidigt. Kör kondition och styrka, nybörjare har lättare att bygga muskler samtidigt som de bränner fett. Kondition kan tillochmed hjälpa dig att bygga muskler då man får mer fysisk ork. Inte för o skryta men du såg bilden ja la upp? resultatet blev så. Vill du se biffigare ut, kör lite mindre kondition men rekommenderar starkt att alltid träna kondition oavsett.

This post was edited by ankiie on Aug 18 2011 02:07pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 18 2011 02:47pm
Asdrake om du skulle äta det där äter du 30000+ kalorier (om dina uträkningar stämmer) trololo glhf med det.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 18 2011 02:52pm
Quote (Simon @ Aug 17 2011 08:33pm)
gaaaah jag börjar tappa motivation då jag växer för lite, knappt något alls känns det som. får fråga någon jag inte träffat på länge om det syns något... sen vet jag att anledningen till att om jag inte växt mycket så är det på grund av mitt egna slarv och mina egna prioriteringar. gymmar väl en 3 gånger i veckan men har fan festat lika många gånger i veckan också. på sistonde har det dock blivit riktigt slött på gymfronten! men nu är pengarna slut så nu blir det mindre festande och förhoppningsvis mer gymmande. men det känns som att jag borde börja om från början. och om jag nu ska börja om så känns det som om jag nästan hellre satsar på konditionen/bränner fettet först, mer motiverad till det just nu.

inb4 tldr

fråga till er erfarna:
funkar det att göra såhär?
1. styra kondition och bränna bort all jävla fett
2. bulka upp som fan
3. deffa

eller är det effektivare att bara bulka upp direkt och sedan deffa?

e: kanske bör tillägga att jag väger 75-80 och är 180-185 lång, för mycket fett och för lite muskler :angel:


Låt fettet va kvar. har du tränat några månader så ta en jävla kur och va glad. käka nolvadex som efterkur och efter det tränar du på efedrin, problemet är löst!
Kan tillägga att du ska ge fan i att träna konditin om du tar kur.... ''ifall du inte fatta det''

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Aug 18 2011 02:54pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 18 2011 03:01pm
Quote (PlaaD @ 18 Aug 2011 21:47)
Asdrake om du skulle äta det där äter du 30000+ kalorier (om dina uträkningar stämmer) trololo glhf med det.


Vill ju gå upp i vikt
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 18 2011 03:02pm
Quote (orvars @ Aug 18 2011 07:43pm)
du kan ju dricka vatten.


Wait... wut?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 18 2011 03:14pm
Quote (AsDrake @ 18 Aug 2011 23:01)
Vill ju gå upp i vikt


Ah äter man ~10x mer än ett dags intag vid träning går du upp en 10kg/vecka typ
Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495820Next
Add Reply New Topic New Poll