Quote (Simon @ Aug 17 2011 08:33pm)
gaaaah jag börjar tappa motivation då jag växer för lite, knappt något alls känns det som. får fråga någon jag inte träffat på länge om det syns något... sen vet jag att anledningen till att om jag inte växt mycket så är det på grund av mitt egna slarv och mina egna prioriteringar. gymmar väl en 3 gånger i veckan men har fan festat lika många gånger i veckan också. på sistonde har det dock blivit riktigt slött på gymfronten! men nu är pengarna slut så nu blir det mindre festande och förhoppningsvis mer gymmande. men det känns som att jag borde börja om från början. och om jag nu ska börja om så känns det som om jag nästan hellre satsar på konditionen/bränner fettet först, mer motiverad till det just nu.
inb4 tldr
fråga till er erfarna:
funkar det att göra såhär?
1. styra kondition och bränna bort all jävla fett
2. bulka upp som fan
3. deffa
eller är det effektivare att bara bulka upp direkt och sedan deffa?
e: kanske bör tillägga att jag väger 75-80 och är 180-185 lång, för mycket fett och för lite muskler

Låt fettet va kvar. har du tränat några månader så ta en jävla kur och va glad. käka nolvadex som efterkur och efter det tränar du på efedrin, problemet är löst!
Kan tillägga att du ska ge fan i att träna konditin om du tar kur.... ''ifall du inte fatta det''
This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Aug 18 2011 02:54pm