9/10. Galet underbar gubbe & skön remix

http://www.youtube.com/watch?v=OZuW6BH_Vak
Fattar faen inte att det här episka stycket är skrivet och framfört av kvinnofolk :wacko:
Tror inte ens att de spelade in den i köket. Tänk bara på vad de hade kunnat åstadkomma! [/sexism]