d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev19192939495325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 20 2010 04:31am
@ Makta 5/10 Sådär...



Edit: Älskar när bam kommer med banan bilen hah :D

This post was edited by Errorz on Aug 20 2010 04:32am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 20 2010 06:20am
Uttjatad klassiker :/ 5/10

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 20 2010 07:38am
9/10. Galet underbar gubbe & skön remix ^_^



Fattar faen inte att det här episka stycket är skrivet och framfört av kvinnofolk :wacko:
Tror inte ens att de spelade in den i köket. Tänk bara på vad de hade kunnat åstadkomma! [/sexism]
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Aug 20 2010 07:50am
Quote (GuZ @ Aug 20 2010 01:38pm)
9/10. Galet underbar gubbe & skön remix ^_^

http://www.youtube.com/watch?v=OZuW6BH_Vak

Fattar faen inte att det här episka stycket är skrivet och framfört av kvinnofolk :wacko: 
Tror inte ens att de spelade in den i köket. Tänk bara på vad de hade kunnat åstadkomma! [/sexism]


6/10 inge fel på den
http://www.youtube.com/watch?v=BqYEGt1iBW4

This post was edited by daggmaskine on Aug 20 2010 07:50am
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 20 2010 08:59am
Är inget större fan av RS, men det var ta mig tusan den skönaste video jag sett och låten var inte heller dum ^_^ 8/10

Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Aug 20 2010 09:02am
10/10 epic is epix

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 20 2010 09:38am
Finns bara ett ord --> Epic. Alla Bob's låtar är fucking epic!!!!! 10/10

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 20 2010 10:37am
Är inget direkt fan av Kiss men den va ok 5/10 :P



Väldigt skön lugn låt med Brucccaaann.



This post was edited by Litttle_Brother on Aug 20 2010 10:37am
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 20 2010 10:47am
Quote (Yllegarnet @ Aug 20 2010 12:20pm)
Uttjatad klassiker :/ 5/10

http://www.youtube.com/watch?v=2IqeLHIfch4


10/10
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 20 2010 10:48am
Quote (daggmaskine @ Aug 20 2010 01:50pm)


<3 till rs

10/10

Go Back To Svenska Topic List
Prev19192939495325Next
Add Reply New Topic New Poll