Quote (Marcusd0 @ 19 Jul 2012 22:10)
gör inte det,
spelet har potential men Riot (skaparna) är giriga som alla andra stora framgångsrika spelföretag och kommer bara bli särme och sämre.
nya/casual/pro spelare kommer bara få in sämre och sämre intryck för varje patch vilket det har varit varje gång,
börja inte. ty
alla måste vi ha ett tidsfördriv, ser de också som en ''kampsport'' man får både skrika & svettas när man väl spelar

Quote (Svartermetalisk @ 19 Jul 2012 22:12)
Jag tror iofs att LoL är ganska kul men jag har lirat absurda mängder DotA, en hel del HoN och en del DotA 2
Jag vet att LoL är väldigt annorlunda ovan nämnda spel men stommen är endå samma och jag är väldigt trött på DotA konceptet tbh

konceptet är ju densamma, men grafiken helt olikt dom andra.. ska väl vara det och mänged noobs som skiljer dem
Quote (Marcusd0 @ 19 Jul 2012 22:13)
Har man fastnat kan man fortsätta men har man möjlighet att testa något annat - gör det.
höll ju upp rätt länge där då jag spelade sc2? men då asiaterna saknar både vett & jobb så halkar man efter fort :/
så gav fan i de.. man ska inte sätta sig mot asiaterna
kommer det ett seriöst bilspel där man bygger & säljer/tävlar osv (inte need for speed och sånna skit spel) ''turbo stage 18k 900 hk'' -,-
utan att man bygger dom del för del! då jävlar ska jag börja spela de
This post was edited by Chefen on Jul 19 2012 04:16pm