Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 23 Feb 2015 16:39)
Tänkte bätta Clound9 - Denial och Mythic - Denial igår.. Men eftersom jag bara hade skins som va 50$+ value så struntade jag i det.. Blir till 99% vinst när jag skiter i det och 100% förlust när jag väl bettar på sådana matcher ;)
jag satt med exakt samma tanke igår... slutade med att jag sket i det för att jag inte orkade fölora 40-50$ skins på äckel-cloud9 IGEN....

så blev självklart att man inte bettade alls, och tro fan det att denial tar hem dem......