d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev19091929394159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 22 2015 04:02pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 22 Feb 2015 23:02)
Rip ~50$ value :(


rip 90ish ^^

edit; actually, 103.xx ;((

This post was edited by RistVaLL on Feb 22 2015 04:03pm
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 22 2015 04:10pm
Quote (RistVaLL @ Feb 22 2015 10:02pm)
rip 90ish ^^

edit; actually, 103.xx ;((


Ouf, på?
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 22 2015 04:10pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 22 Feb 2015 23:10)
Ouf, på?


NiP :)

Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 22 2015 04:15pm
Quote (RistVaLL @ Feb 22 2015 10:10pm)


aldrig mer betta på nip, aldrig mer betta mot Fnatic :>
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 22 2015 04:21pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 22 Feb 2015 23:15)
aldrig mer betta på nip, aldrig mer betta mot Fnatic :>


Vouch på bägge!
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 23 2015 12:44am
Quote (RistVaLL @ Feb 22 2015 11:02pm)
rip 90ish ^^

edit; actually, 103.xx ;((


+400 value från envy :P
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 23 2015 09:39am
Tänkte bätta Clound9 - Denial och Mythic - Denial igår.. Men eftersom jag bara hade skins som va 50$+ value så struntade jag i det.. Blir till 99% vinst när jag skiter i det och 100% förlust när jag väl bettar på sådana matcher ;)
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 23 2015 12:05pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 23 Feb 2015 16:39)
Tänkte bätta Clound9 - Denial och Mythic - Denial igår.. Men eftersom jag bara hade skins som va 50$+ value så struntade jag i det.. Blir till 99% vinst när jag skiter i det och 100% förlust när jag väl bettar på sådana matcher ;)


jag satt med exakt samma tanke igår... slutade med att jag sket i det för att jag inte orkade fölora 40-50$ skins på äckel-cloud9 IGEN.... :P
så blev självklart att man inte bettade alls, och tro fan det att denial tar hem dem......
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 23 2015 12:06pm
Anyhow

Just nu har jag;

100 Chroma Cases + keys
15 Huntsman Cases + keys

Ska man skaffa fler innan man börjar öppna? :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 23 2015 12:08pm
Quote (RistVaLL @ 23 Feb 2015 19:06)
Anyhow

Just nu har jag;

100 Chroma Cases + keys
15 Huntsman Cases + keys

Ska man skaffa fler innan man börjar öppna? :P


Nope! Öppna nu or GTFO! :Lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev19091929394159Next
Closed New Topic New Poll