d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev19091929394184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 10 2013 09:46pm
värd o exalta lr?
får lite olika svar av alla



This post was edited by ImoK on Dec 10 2013 09:47pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 11 2013 04:26am
Quote (ImoK @ Dec 11 2013 04:46am)
värd o exalta lr?
får lite olika svar av alla

http://i43.tinypic.com/mbl3rd.jpg


Jag hade nog gjort det med tanke på vad den kan rolla :drool:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 11 2013 08:26am
Är flat phys och colddmg båda högata tier? Isf om du är väldigt rik kör. Jag hade nog inte vågat med enbart tre bra mods.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 11 2013 01:17pm
Tröttnat lite på min wander! Om jag får sålt min armor för 15-20ex är jag riktigt sugen på ny gubbe.
Vill göra någon kul, med sjuk survivability (6k+ life?), bra killspeed och plats för Item Rarity/Item quant (finns den gemmen kvar nemesis?) eller rarity på gear...
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 11 2013 01:29pm
Quote (SpAz. @ Dec 11 2013 08:17pm)
Tröttnat lite på min wander! Om jag får sålt min armor för 15-20ex är jag riktigt sugen på ny gubbe.
Vill göra någon kul, med sjuk survivability (6k+ life?), bra killspeed och plats för Item Rarity/Item quant (finns den gemmen kvar nemesis?) eller rarity på gear...


item quant e borta :P
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Dec 12 2013 05:20am
du kan ju alltid göra en blender, double strike, melee splash, multistrike, added fire inuti en bringer of rain.
för 10-12 ex får du en gubbe som kan facerolla igenom 72-74 meeps
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 12 2013 11:26am


Värd att exalta?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 12 2013 11:42am
Quote (eWaste @ 12 Dec 2013 19:26)
http://i.imgur.com/aXhyPAR.png

Värd att exalta?

Utan tvekan, inte erfaren men den ser ut att vara värd att eternala först.
Quote (ownyaah @ 11 Dec 2013 21:29)
item quant e borta :P

trodde väl det^^
Quote (ponchan @ 12 Dec 2013 13:20)
du kan ju alltid göra en blender, double strike, melee splash, multistrike, added fire inuti en bringer of rain.
för 10-12 ex får du en gubbe som kan facerolla igenom 72-74 meeps

hmmm jag får se vad det blir.
fett trött på min wander, har svårt i alla möjliga maps.

Desto mer tur att jag har sån sjukt bra RNG med crafting^^

Gjorde just en two stone ring 16cold 16fire
67life
21energyshield
19rarity
14@resist
24fireres
41coldres

139res 67life 21es 19rarity
trololo
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Dec 12 2013 12:17pm
Quote (eWaste @ 12 Dec 2013 18:26)
http://i.imgur.com/aXhyPAR.png

Värd att exalta?


exalt utan tvekan. jag hade kört en vanlig exalt och träffar du % armor eller en hög resistance är du tvungen att eternal exalta sista slotten.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 12 2013 03:50pm
Quote (ponchan @ Dec 12 2013 07:17pm)
exalt utan tvekan. jag hade kört en vanlig exalt och träffar du % armor eller en hög resistance är du tvungen att eternal exalta sista slotten.


Är den värd mer än 4 ex tror du?
Go Back To Svenska Topic List
Prev19091929394184Next
Add Reply New Topic New Poll