Quote (Svartermetalisk @ 10 Apr 2013 20:48)
jojo man ska alltid attackera som fan med premium par oavsett cg eller tourney, det jag menar är mer att om du låter 3-4 pers se floppen när du har premium par är du förmodligen inte vinnare
Bättre att raisa på som en galning så att två foldar och en ser floppen för då är du extrem favorit
ja men precis

(editade över. men du hann nog inte se det)
haha har torskat 2 händer mot k5 offsuite nu >.<
första hade jag AQ mot K5, han träffade kåk med 5or och 2or
andra hade jag AK suited mot K5 - han fick triss i 5or ^^
sånt jävla skämt >.<
edit: i båda fallen gick dom all in preflop.
är Add-on period nu. har 28k så 58k efter add-on

edit2: Gick med i en 5.40$ buy-in 10k GTD K/O
turnering, (samma sort som jag placerat i ofta förut) får hoppas på lite medvind
This post was edited by Malmy on Apr 10 2013 01:58pm