d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev190919293945001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 15 2011 03:33pm
Quote (Litttle_Brother @ Sep 15 2011 11:32pm)
Tycker hästen postar en hel del intressanta/roliga saker till skillnad från många andra.


Intressant att läsa om en kille som först postar att han måste träna för han är 100 kg tjock och sedan postar att han sätter på flickor till höger och vänster cause camera

Kanske man ska börja skriva ner snopplängd och omkrets varje dag? :unsure:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 15 2011 03:35pm
Quote (umade @ 15 Sep 2011 23:33)
Intressant att läsa om en kille som först postar att han måste träna för han är 100 kg tjock och sedan postar att han sätter på flickor till höger och vänster cause camera

Kanske man ska börja skriva ner snopplängd och omkrets varje dag? :unsure:


Du överdriver men okej.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 15 2011 03:37pm
Quote (umade @ Sep 15 2011 09:28pm)
:santa:

Visst, det är en chatt, men uteslutande posta om att man får doppa anser jag vara försök till skryt och det är JSP vi snackar om..


i agree mr umade.
Quote (dej @ Sep 15 2011 09:32pm)
trophy


:hail: :ph34r: :hail:

This post was edited by HaLLuXX on Sep 15 2011 03:38pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 15 2011 03:38pm
Quote (umade @ 15 Sep 2011 23:22)
Det enda du skriver här när du får ligga.
Inte många som bryr sig.
Jag skulle aldrig få för mig att posta inlägg om varje gång jag doppat snoppen, hade varit på 60k inlägg, men varför?


Jag bryr mig, all information kan man förr eller senare använda som utpressning och när Filip till slut blir mod här....... tja, ska inte avslöja för mycket nu. :ph34r:

This post was edited by SCXiao on Sep 15 2011 03:38pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 15 2011 03:39pm
Quote (SCXiao @ 15 Sep 2011 23:38)
Jag bryr mig, all information kan man förr eller senare använda som utpressning och när Filip till slut blir mod här....... tja, ska inte avslöja för mycket nu. :ph34r:


Lol XD

Scxiao / 10 xD

(Och då är scxiao 11 ofc)



Quote (HaLLuXX @ 15 Sep 2011 23:40)
sjuka jävel!


Not sure if serious or not :O


Quote (Simon @ 15 Sep 2011 23:39)
bara jag som brukar runka till filips posts?


LOL!


This post was edited by Litttle_Brother on Sep 15 2011 03:41pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 15 2011 03:39pm
bara jag som brukar runka till filips posts?
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 15 2011 03:40pm
Quote (SCXiao @ Sep 15 2011 09:38pm)
Jag bryr mig, all information kan man förr eller senare använda som utpressning och när Filip till slut blir mod här....... tja, ska inte avslöja för mycket nu. :ph34r:


sjuka jävel!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 15 2011 03:41pm
Quote (Simon @ 15 Sep 2011 23:39)
bara jag som brukar runka till filips posts?


Hans posts är ju ingenting jämfört med katterna på hans profil :drool:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 15 2011 03:41pm
Quote (Simon @ Sep 15 2011 11:39pm)
bara jag som brukar runka till filips posts?


:ph34r:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 15 2011 04:01pm
happ då fyller man år imorgon då, härligt... iso grattis topic med stora donationer... heehehehe



=P
Go Back To Svenska Topic List
Prev190919293945001Next
Closed New Topic New Poll