Quote (SCXiao @ 15 Sep 2011 23:38)
Jag bryr mig, all information kan man förr eller senare använda som utpressning och när Filip till slut blir mod här....... tja, ska inte avslöja för mycket nu.

Lol XD
Scxiao / 10 xD
(Och då är scxiao 11 ofc)
Quote (HaLLuXX @ 15 Sep 2011 23:40)
sjuka jävel!
Not sure if serious or not

Quote (Simon @ 15 Sep 2011 23:39)
bara jag som brukar runka till filips posts?
LOL!
This post was edited by Litttle_Brother on Sep 15 2011 03:41pm