Quote (Simun @ Dec 3 2009 02:05pm)
http://www.youtube.com/watch?v=VpoGVuZXlp0
Olof Palme gick på bio.
haha

Quote (ZippYz @ Dec 3 2009 02:30pm)
Hei boiiz. Slutade 30 minuter tidigare ifrån kemin idag !

alla slutade visst tidagre idag
This post was edited by PsY on Dec 3 2009 08:34am