d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev19091929394100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 3 2009 08:05am


Olof Palme gick på bio.
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 08:18am
Quote (Simun @ Dec 3 2009 02:05pm)
http://www.youtube.com/watch?v=VpoGVuZXlp0

Olof Palme gick på bio.


haha :)

Quote (ZippYz @ Dec 3 2009 02:30pm)
Hei boiiz. Slutade 30 minuter tidigare ifrån kemin idag ! :)


alla slutade visst tidagre idag ;)

This post was edited by PsY on Dec 3 2009 08:34am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 08:30am
Hei boiiz. Slutade 30 minuter tidigare ifrån kemin idag ! :)
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 3 2009 09:07am
Varför, när vi är så få spelare så kallar dom mig till 1 match av 3?
Vill de inte ha med mig ella? :S
Jag bytte ifrån första divisions lag till tredje divisions lag <.<
Sjukt spårat
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 3 2009 09:16am
Hejhej.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 09:17am
Quote (Marcusd0 @ Dec 3 2009 04:16pm)
Hejhej.


Hej +1er
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 3 2009 09:34am
Quote (chingah @ Dec 3 2009 04:07pm)
Varför, när vi är så få spelare så kallar dom mig till 1 match av 3?
Vill de inte ha med mig ella? :S
Jag bytte ifrån första divisions lag till tredje divisions lag <.<
Sjukt spårat


för dålig :(
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 3 2009 09:41am
Quote (ZippYz @ 3 Dec 2009 17:17)
Hej +1er


"För varje gång jag fick en peng jag hörde det" ;)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 3 2009 09:49am
Quote (Marcusd0 @ Dec 3 2009 04:41pm)
"För varje gång jag fick en peng jag hörde det" ;)


Skulle du ha nästan lika mycket pengar som posts ! ;)
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 10:11am
Quote (ZippYz @ Dec 3 2009 03:49pm)
Skulle du ha nästan lika mycket pengar som posts ! ;)


hehe
vf så mkt warn :O ?


Quote (SCXiao @ Dec 3 2009 04:15pm)
Säger samma sak till dig B)


ville få upp min posts så ja posta i en kompis guildchat(gammal) men så fick ja warn för det xD. får väll skylla mej själv

jag har bara 10% :L

vf har inte du någon xD?

This post was edited by PsY on Dec 3 2009 10:17am
Go Back To Svenska Topic List
Prev19091929394100Next
Closed New Topic New Poll