d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev19091929394156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 14 2009 09:06am
Quote (M00NSHINE @ Sun, Jun 14 2009, 05:05pm)
Flottigt  hår dlq :P


vax : D
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 14 2009 09:18am
Quote (SpAz. @ Sun, 14 Jun 2009, 15:38)
skarrigt? menar du fett? aldrig hört "skarrigt" förut lol


inte så värst använt uttryck uppenbarligen ^
betyder typ äckligt (:
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
Jun 14 2009 09:27am
Quote (Yllegarnet @ Sun, 14 Jun 2009, 17:06)
vax : D


wax on wax off ;D

Quote (M00NSHINE @ Sun, 14 Jun 2009, 17:05)
Flottigt  hår dlq :P


nej inte på den bilden ^^, rätt skabbigt xd

This post was edited by dLQ on Jun 14 2009 09:27am
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Jun 14 2009 12:36pm
Quote (Nickeee @ Sat, Jun 13 2009, 04:02pm)
då får väl jag lov att posta en då :O
Hah, ser nästan ut som jag blundar, kom just ut ur ett mörkt rum, så det var måttligt ljust :(
men de är va de är :)
E/ det var i fredags, skolavslutning med andra ord :P

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg


lol, ser ut som mammas boy (Y)
Member
Posts: 4,378
Joined: Nov 18 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 15 2009 12:42pm
Quote (SpAz. @ Sun, 14 Jun 2009, 13:38)
skarrigt? menar du fett? aldrig hört "skarrigt" förut lol


slang för äckligt
Member
Posts: 3,629
Joined: Nov 23 2008
Gold: 0.65
Jun 16 2009 01:32pm


Jag, i år på alla hjärtans dag (låg och väntade på att min pojkvän skulle komma från jobbet)
Member
Posts: 223
Joined: Jun 3 2009
Gold: 1.45
Jun 17 2009 02:44am
Måste slå lite rötter i den svenska delen känner jag.

Ni har ingen aning om vem jag är.
But time will tell.


http://img195.imageshack.us/i/imbajimmylite.jpg/


Tänker inte edita denna 7.000 gånger för att skiten ska funka. Funkar det så funkar det. annars får ni klicka på länk helvetet som blir av
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 17 2009 09:15am
@ föregående post, hur svårt ska de vara? ^^



Edit: F'tta vad stor bild, kunde väl varit lite mindre? ^_^

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 17 2009 09:17am
Member
Posts: 3,381
Joined: Jun 7 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2009 09:28am
så stor så man ser ju inte ens vad det är
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 17 2009 09:30am
vad fan ska det där föreställa?
Go Back To Svenska Topic List
Prev19091929394156Next
Closed New Topic New Poll