Quote (Nickeee @ 10 Jan 2012 14:54)
nejdå, menade inte så.
aa, du kanske har det lite svårare för matematik och när man har en dålig lärare så blir det inte bättre. jag är en av dom som var väldigt svårt för matte, så jag fick kämpa rätt hårt för att klara av det. gick på några extralektioner för jag hade praktiskt taget 0 koll på vadfan man skulle göra.
tycker inte det är sorgligt att man får dåligt betyg, de kan ju bero på så många olika saker. har man inget intresse eller lust att lära sig ämnet så går det rätt naturligt åt helvete.
Njae, sorgligt är det egentligen inte. Det var mest för att han uttryckte det så som jag valde detsamma, hehu.
Det roliga är att jag var jävligt vass på matte fram till typ åttan, då jag fick en värdelös lärare. Fick G för att jag inte "använde rätt typ av uträkningar", trots att jag fick rätt svar på allting.
Hittade även på ett system att räkna binärkod på, vilket min lärare inte kunde, men inte tog de någon hänsyn till sådant vid betygssättningen inte...
Quote (Simon @ 10 Jan 2012 14:56)
sorgligast av allt är att jag nyss bar ner 2 möbler i förrådet... som jag inte har använt sen jag flyttade in hit för mer än 1,5 år sedan! en skrivbordsskiva som bara stått lutad mot väggen samt en hylla som ska fästas ovanför tvn som jaginte vill ha där, som istället har fått agera bänk åt folk när man har fest eller bara mkt folk i lägenheten

Det sorgligaste av allt är smörpaketet jag har i mitt kylskåp. Köpte det när jag just hade flyttat in, bredde typ 2-3 mackor, sedan har det fått stå där...