Quote (Simon @ 10 Jan 2012 12:14)
haha, skärp dig för fan. köp ett paket nudlar och ett paket bacon >15kr. släng ihop på spisen och kicka tillbaka i 10min sen är det klart. inga rester kvar och du blir mätt, och det är gott! göm dig i en jävla garderob eller vadsomhelst då. eller se jävligt förbannad ut så att ingen vågar gå i närheten eller tala med dig. snabba dig nuuu innan alla ska laga lunch.
med tanke på abstinensen jag känt så har jag antagligen varigt fysiskt beroende. men det känns löjligt att man vaknar på nätterna 10 dagar efter att man lagt av... borde vara något annat.
Jag ser alltid förbannad ut och har hörlurar så folk inte skall prata med mig då jag är ner och köper kaffe i automaten som finns lol.
Blev iaf en deg. Bruden skulle langa över någon hundring åt mig också, eftersom hon tycker jag har ätit så dåligt på sistone

Nah, grejen är att man inbillar sig en jävla massa när man slutar. Visst, man kan få fysiska symptom, men det är oftast för att hjärnan har fått för sig att man saknar nikotinet.
Eller, ja. Det är iaf vad jag har fått lära mig.
Quote (berhemuli @ 10 Jan 2012 12:25)
dude vart bor du? kommer förbi med en säck med nudlar/giraffer ifall du inte har råd med mat!

(ifs har jag inga cash själv just nu och därför kom farsan med en säck med nudlar till mig nyligen) xD
Halmstad för stunden, om en vecka bor jag i Gällivare igen

e;
Quote (Simon @ 10 Jan 2012 13:19)
har kikat anslagstavlorna, dom är länsade! hittade matte C boken för överpris men den behöver jag inte än... ska läsa både ma B och C på en termin men börjar med b-kursen... blir till att kika runt på blocket osv
Vet att jag hittade någon sida där man kunde köpa beggad studielitteratur när jag läste på KomVux.
Sedan att jag inte köpte en enda bok spelar ingen roll...
This post was edited by Giraff on Jan 10 2012 05:25am