d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev19019029039049055001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 10 2012 12:27am
Quote (AsDrake @ 10 Jan 2012 06:36)
Man kanske ska sova snart, avslutar kvällen med lite puff puff och the chainsaw massacre

gn8

du skulle ju sluta lolz
beroende
Member
Gold: 7,480.00
Jan 10 2012 02:55am
Amen vadfaaaaaaaaaaaaaan... Såg fram emot att kunna gå och tjacka en pizza strax efter jag vaknade, så öppnar de först 11 :<
Member
Jan 10 2012 03:35am
Quote (Giraff @ 10 Jan 2012 09:55)
Amen vadfaaaaaaaaaaaaaan... Såg fram emot att kunna gå och tjacka en pizza strax efter jag vaknade, så öppnar de först 11 :<

tjåkis

ta reda på varför min sömn är så fucked up som den är istället :(
försöker googla men det verkar bara vara bäbisar som vaknar upp så som jag gör... nu är jag astrött och har ont i huvet. var lika igår. kuk
Member
Jan 10 2012 03:45am
Quote (Simon @ 10 Jan 2012 11:35)
tjåkis

ta reda på varför min sömn är så fucked up som den är istället :(
försöker googla men det verkar bara vara bäbisar som vaknar upp så som jag gör... nu är jag astrött och har ont i huvet. var lika igår. kuk

Jag åt en portion Findus random färdiglagad micromat igår.
Annars har jag inte ätit mer än 2-3 mackor/dag sedan nyårsdagen...

Random rubbning. Försvinner om du glömmer bort det.
Member
Jan 10 2012 03:49am
Quote (Giraff @ 10 Jan 2012 10:45)
Jag åt en portion Findus random färdiglagad micromat igår.
Annars har jag inte ätit mer än 2-3 mackor/dag sedan nyårsdagen...

Random rubbning. Försvinner om du glömmer bort det.

det låter hälsosamt! prova ät vanlig mat? :D du har väl tillgång till kök... nudlar och bacon är enkelt billigt och gott.

ja det blir väl antagligen bra snart igen. jag vet att jag haft såna här perioder förr, damp-drag på dagarna och måste ha fullt upp hela tiden, städar fast det inte behövs osv. vaknar på nätterna. sen brukar det gå över till att jag blir tvärtom ett tag, innan jag blir normal. sen efter några månader börjar det om igen... men det är sjukt drygt, och idag på lektionen tappade jag fokus många gånger och kunde därför inte ta in mycket av vad läraren pladdrade på om...
Member
Jan 10 2012 03:54am
Quote (Simon @ 10 Jan 2012 11:49)
det låter hälsosamt! prova ät vanlig mat? :D du har väl tillgång till kök... nudlar och bacon är enkelt billigt och gott.

ja det blir väl antagligen bra snart igen. jag vet att jag haft såna här perioder förr, damp-drag på dagarna och måste ha fullt upp hela tiden, städar fast det inte behövs osv. vaknar på nätterna. sen brukar det gå över till att jag blir tvärtom ett tag, innan jag blir normal. sen efter några månader börjar det om igen... men det är sjukt drygt, och idag på lektionen tappade jag fokus många gånger och kunde därför inte ta in mycket av vad läraren pladdrade på om...

Har inte haft råd med mat. Har dock haft mackor hemma.
Drygt 30 pers som delar på köket, känns inte precis peppande att stå där och laga mat när det alltid kommer en massa folk som blir irriterade för att man var där innan dem.

Säkert knarkabstinens. Jävla knarkare, in på rehab med dig.
Member
Jan 10 2012 04:06am
Quote (Giraff @ 10 Jan 2012 10:54)
Har inte haft råd med mat. Har dock haft mackor hemma.
Drygt 30 pers som delar på köket, känns inte precis peppande att stå där och laga mat när det alltid kommer en massa folk som blir irriterade för att man var där innan dem.

Säkert knarkabstinens. Jävla knarkare, in på rehab med dig.

men det har du tydligen nu! palla bry sig om dom, sluta lida av socialfobi. låt dom vara irriterande, dom som lider av det.

säkert! kan det vara något så löjligt som nikotinabstinens? känner dock knappt något sug alls på dagarna. eller så sitter jag och letar en diagnos jag kan sätta bara för sakens skull... men det är så jävla drygt så att jag kan itne låta bli. ska ringa mamma sen, hon är klok på sånt här.
Member
Jan 10 2012 04:09am
Quote (Simon @ 10 Jan 2012 12:06)
men det har du tydligen nu! palla bry sig om dom, sluta lida av socialfobi. låt dom vara irriterande, dom som lider av det.

säkert! kan det vara något så löjligt som nikotinabstinens? känner dock knappt något sug alls på dagarna. eller så sitter jag och letar en diagnos jag kan sätta bara för sakens skull... men det är så jävla drygt så att jag kan itne låta bli. ska ringa mamma sen, hon är klok på sånt här.

Ja, men grejen är att jag kommer ta tåget från Strawtown SENAST på fredag.
Känns smått onödigt att investera i mat om jag ändå måste slänga den sen.
Pallar ärligt talat inte sådant. Skulle bara bli förbannad och klappa ned dem med en stekpanna eller knivhugga dem/mig själv.

Tar väl ett VÄLDIGT långt och intensivt bruk för att bli fysiskt beroende av nikotin afaik.
Member
Jan 10 2012 04:14am
Quote (Giraff @ 10 Jan 2012 11:09)
Ja, men grejen är att jag kommer ta tåget från Strawtown SENAST på fredag.
Känns smått onödigt att investera i mat om jag ändå måste slänga den sen.
Pallar ärligt talat inte sådant. Skulle bara bli förbannad och klappa ned dem med en stekpanna eller knivhugga dem/mig själv.

Tar väl ett VÄLDIGT långt och intensivt bruk för att bli fysiskt beroende av nikotin afaik.

haha, skärp dig för fan. köp ett paket nudlar och ett paket bacon >15kr. släng ihop på spisen och kicka tillbaka i 10min sen är det klart. inga rester kvar och du blir mätt, och det är gott! göm dig i en jävla garderob eller vadsomhelst då. eller se jävligt förbannad ut så att ingen vågar gå i närheten eller tala med dig. snabba dig nuuu innan alla ska laga lunch.

med tanke på abstinensen jag känt så har jag antagligen varigt fysiskt beroende. men det känns löjligt att man vaknar på nätterna 10 dagar efter att man lagt av... borde vara något annat.
Member
Gold: 30.00
Jan 10 2012 04:17am
Dålig sömn, dålig koncentration, dåligt humör, stress, överaktivitet

CB avvänjningssymptom :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev19019029039049055001Next
Closed New Topic New Poll