d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev18990919293177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 25 2015 06:53pm
Quote (SCXiao @ 25 Apr 2015 23:40)
Förstår inte hur det kan finnas så många som älskar att äta bajs och spela mage


I rank eller arena? :D I rank är nog den största aidsen just nu dom där warlock zoo decken.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 27 2015 10:11am
Bra run på arenas nu, 10-3, 6-3, 8-3 och en 7-2 på gång nu.

9-2 nu!

This post was edited by berhemuli on Apr 27 2015 10:34am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 27 2015 11:09am
Quote (berhemuli @ 27 Apr 2015 18:11)
Bra run på arenas nu, 10-3, 6-3, 8-3 och en 7-2 på gång nu.

9-2 nu!


Grymt najs! :) Vilka klasser kör du då?

Själv så fick jag nyss en 8-3 druid, helt ok! :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 27 2015 11:21am
Quote (Litttle_Brother @ 27 Apr 2015 19:09)
Grymt najs! :) Vilka klasser kör du då?

Själv så fick jag nyss en 8-3 druid, helt ok! :)


senaste var paladin. Annars mage, warlock och en shaman där också.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 27 2015 12:16pm
Kom på att jag har alla kort nu, men inte dubbletter av alla epics. Så det blir nästa projekt, att crafta alla epics från classic packs som jag har bara 1 av.


Skön board mot freezemage. :D secreten är ice block




This post was edited by berhemuli on Apr 27 2015 12:42pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 28 2015 08:34am
Verkligen value o lira arena nu, massa ungar som lirar med mobilen och inte kan något. Har inte dragit under 5wins på arenan på 6arenas. just nu 7-1 med mage, utan aoe (eller jo en blizzard) och med en fireball. Normalt är det max 3-4vinster.
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,813.13
Apr 28 2015 10:13am
Quote (berhemuli @ 28 Apr 2015 16:34)
Verkligen value o lira arena nu, massa ungar som lirar med mobilen och inte kan något. Har inte dragit under 5wins på arenan på 6arenas. just nu 7-1 med mage, utan aoe (eller jo en blizzard) och med en fireball. Normalt är det max 3-4vinster.


Nice, har själv märkt att det är rätt många man möter som verkligen inte har en aning om vad som pågår ^^ spelade just mot en snubbe på NA-servern som försökte dundra in sin 5-2 charge i min cairne bakom en taunt:D såg hur pilen var på honom i 5 sec sedan en 25 sec paus innan han valde att offra den till min frostwolf grunt :rofl: inte varje dag man tradar sin 2 drop mot 6 drop!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 28 2015 10:24am
Quote (RabbitRoyal @ 28 Apr 2015 18:13)
Nice, har själv märkt att det är rätt många man möter som verkligen inte har en aning om vad som pågår ^^ spelade just mot en snubbe på NA-servern som försökte dundra in sin 5-2 charge i min cairne bakom en taunt:D såg hur pilen var på honom i 5 sec sedan en 25 sec paus innan han valde att offra den till min frostwolf grunt :rofl: inte varje dag man tradar sin 2 drop mot 6 drop!


Jo absolut, på arenan märker man det verkligen. I ranken not so much då folk på rank 5 vet hur spelet fungerar ^^

10-3 blev min senaste då. Undrar hur länge detta håller i sig ^^
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,813.13
Apr 28 2015 12:22pm
Quote (berhemuli @ 28 Apr 2015 18:24)
Jo absolut, på arenan märker man det verkligen. I ranken not so much då folk på rank 5 vet hur spelet fungerar ^^

10-3 blev min senaste då. Undrar hur länge detta håller i sig ^^


Japp, ranked brukar ju erbjuda ganska få helt galna misplays från rank +/-8 och neråt ^^

Det kan nog hålla i sig ett par veckor tror jag. Tidigare har det ju alltid blivit sjukt mkt lättare runt expansions då mindre erfarna spelare vill testa nya kort. Så det gäller säkert samma sak när man släpper in ett drös mobilanvändare som inte har en aning om vad de pysslar med :D

Vad kör du med för decks i ranked just nu?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 28 2015 01:15pm
Quote (RabbitRoyal @ 28 Apr 2015 20:22)
Japp, ranked brukar ju erbjuda ganska få helt galna misplays från rank +/-8 och neråt ^^

Det kan nog hålla i sig ett par veckor tror jag. Tidigare har det ju alltid blivit sjukt mkt lättare runt expansions då mindre erfarna spelare vill testa nya kort. Så det gäller säkert samma sak när man släpper in ett drös mobilanvändare som inte har en aning om vad de pysslar med :D

Vad kör du med för decks i ranked just nu?


Jag är rätt fast på rank 5. Tar mig inte upp, då jag vinner torskar, vinner, torskar en match hela tiden. Frustrerande. Kör främst mechmage, controlwarrior, en slags demonwarlock och lite shaman. Mellan dessa skiftar jag för det mesta.
Vad kör du och vilken rank?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293177Next
Add Reply New Topic New Poll