Quote (RabbitRoyal @ 28 Apr 2015 20:22)
Japp, ranked brukar ju erbjuda ganska få helt galna misplays från rank +/-8 och neråt ^^
Det kan nog hålla i sig ett par veckor tror jag. Tidigare har det ju alltid blivit sjukt mkt lättare runt expansions då mindre erfarna spelare vill testa nya kort. Så det gäller säkert samma sak när man släpper in ett drös mobilanvändare som inte har en aning om vad de pysslar med :D
Vad kör du med för decks i ranked just nu?
Jag är rätt fast på rank 5. Tar mig inte upp, då jag vinner torskar, vinner, torskar en match hela tiden. Frustrerande. Kör främst mechmage, controlwarrior, en slags demonwarlock och lite shaman. Mellan dessa skiftar jag för det mesta.
Vad kör du och vilken rank?