Quote (Mikob @ Apr 9 2013 09:01pm)
Till den som sa att jag skulle börja real cash poker:
Jag har AA, han har 6K top par med 6, massor pengar och han rivrar 6.
Jag har färg, han har högre färg.
Vet inte varför jag ens ska försöka?
Vad Malmy sa, det är dom där killarna du tjänar pengar på. Lyckas du hitta såna där snubbar så var det hundra procent rätt beslut att lira med RL cash
Han dödade dig idag du dödar honom hela nästa vecka
Poker har sjukt mycket varians, om Antonio Esfandiari floppar kåk mot en ärkefisk som går allin på straightflushdraw och får in runner runner kommer även han torska alla sina pengar, det är sånt som händer.
Spelet är att maximera vinster när man har positiv varians och inte tilta bort sin rulle när man springer sämre.
This post was edited by Svartermetalisk on Apr 9 2013 01:41pm