Quote (Yllegarnet @ Dec 22 2009 12:54am)
märkte precis att jag drog en misstype och skulle precis ändra xDD men någon hann quote´a mig

vad jag vet är det ganska bra säkerhet/uppsikt under sensation så det är väl en av anledningarna, sen är det väl inte så långt heller?

du fattar ju ialf vad jag menar >_> sen bara för att jag inte vet vad ni "g33ks" kallar det så ^^
hihi var bara tvungen att rätta (a). haha det är helt horribel säkerhet/uppsikt, i alla fall på de två sensations jag varit på.
Quote (Svartermetalisk @ Dec 22 2009 12:52am)
Ghb*?

Nej men jag var mest ute efter eran åsikt eftersom jag är nyfiken på hur representativa mina polare är på just den punkten så att säga ^^
för mig och mina vänner är det musiken som är nr1, sen att man trycker i sig någon E så att musiken blir bättre samt hela stämningen är ju något helt annat =) samtidigt är vi inte såna som sitter och tar i oss massa skit på helger osv, utan det ska i så fall vara sensation eller något sånt. annars röker vi bara nån gås ibland, vilket inte heller är ofta alls längre.
Quote (Svartermetalisk @ Dec 22 2009 12:57am)
Jag
OCH x17 han quota dig, bad fail is bad

Jag ska dra ett weeds avsnitt och sen försöka få lite sömn. Eventuellt återkommer jag senare om jag inte kan sova.
God natt guys

Godnatt pårei
This post was edited by x17 on Dec 21 2009 06:59pm