☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
89
90
91
92
93
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 6007
Replies: 999
Track Topic
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#901
Dec 9 2009 02:01pm
Quote (x17 @ Dec 9 2009 08:00pm)
doppa huvudet i en bensindunk sen tänd på =)
Men nåt som fungerar och är skonsamt...
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#902
Dec 9 2009 02:02pm
Quote (SyB_BaM @ 9 Dec 2009 21:01)
Men nåt som fungerar och är skonsamt...
Schampoo + balsam 100ggr igenom typ.
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#903
Dec 9 2009 02:03pm
Quote (TwistedGFX @ 9 Dec 2009 20:48)
kostar de lika mkt lr?
ja, det är samma sak
wisted
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold
:
243.00
#904
Dec 9 2009 02:03pm
hur får man jsp som förstasida?
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#905
Dec 9 2009 02:04pm
Quote (snoramej @ Dec 9 2009 08:02pm)
Schampoo + balsam 100ggr igenom typ.
Fyfan
Finns det inget Anti-Dax-Wax-Shampoo
??
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#906
Dec 9 2009 02:05pm
Quote (SyB_BaM @ Dec 9 2009 09:04pm)
Fyfan
Finns det inget Anti-Dax-Wax-Shampoo
??
Varför ens använda det skit waxet ?
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#907
Dec 9 2009 02:05pm
Quote (TwistedGFX @ Dec 9 2009 08:03pm)
hur får man jsp som förstasida?
man avinstallerar operativsystemet.
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#908
Dec 9 2009 02:07pm
Quote (ZippYz @ Dec 9 2009 08:05pm)
Varför ens använda det skit waxet ?
Det e nice som fan
Billigt & Bra!
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#909
Dec 9 2009 02:09pm
Quote (SyB_BaM @ Dec 9 2009 08:07pm)
Det e nice som fan
Billigt & Bra!
"bra" är det väl ändå inte? ;P eftersom det inte går att tvätta ur. då är fudge muy bättre imo!
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#910
Dec 9 2009 02:09pm
Quote (SyB_BaM @ Dec 9 2009 09:07pm)
Det e nice som fan
Billigt & Bra!
Förutom att det förstör håret mer än alla andra wax och ser fult som fan ut.
Fyfan för daxxxxx =(
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
89
90
91
92
93
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact