Quote (KoS-Scorpion @ Dec 3 2009 12:11pm)
hur mkt köpte du ditt acc för?
det är gratis när man gör eget acc.
Quote (RistVaLL @ Dec 3 2009 12:08pm)
ah shit palla ;/ svininfluensan?
nope
ja jag kickade honom nyss, han sitter och welchar på pokern. så noneed!
This post was edited by PsY on Dec 3 2009 06:14am