d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18990919293100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 06:13am
Quote (KoS-Scorpion @ Dec 3 2009 12:11pm)
hur mkt köpte du ditt acc för?


det är gratis när man gör eget acc.


Quote (RistVaLL @ Dec 3 2009 12:08pm)
ah shit palla ;/ svininfluensan?

nope

ja jag kickade honom nyss, han sitter och welchar på pokern. så noneed!




This post was edited by PsY on Dec 3 2009 06:14am
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 3 2009 06:14am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 13:13)
det är gratis när man gör eget acc.
du kanske borde prova nästa gång :)


vrf flyttade du på 1million1 på din flist efter att jag påpekade det?
jag vet att ditt acc e köpt

This post was edited by KoS-Scorpion on Dec 3 2009 06:15am
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 06:15am
Quote (KoS-Scorpion @ Dec 3 2009 12:14pm)
vrf flyttade du på 1million1 på din flist efter att jag påpekade det?


för du påstod att han va unperm as perm seller

vf bryr du dej äns?


This post was edited by PsY on Dec 3 2009 06:15am
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 06:19am
ska fixa käk nu.
ses
Member
Posts: 5,997
Joined: Sep 7 2008
Gold: 70.00
Dec 3 2009 07:04am
Quote (PsY @ 3 Dec 2009 14:19)
ska fixa käk nu.
ses


tror jag får sluta tidigare idag
vi ska bara ha en genomgång, sen får vi dra :D
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 3 2009 07:05am
Quote (RistVaLL @ 3 Dec 2009 13:08)
ah shit palla ;/ svininfluensan?



ja jag kickade honom nyss, han sitter och welchar på pokern. så noneed!


ao, lånade 500 fg åt han för typ 1-2 månader sen, fick aldrig tebax de :C xD
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 07:06am
Quote (Bror @ Dec 3 2009 01:04pm)
tror jag får sluta tidigare idag
vi ska bara ha en genomgång, sen får vi dra :D


chill..
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 3 2009 07:32am
Quote (Bror @ 3 Dec 2009 15:04)
tror jag får sluta tidigare idag
vi ska bara ha en genomgång, sen får vi dra :D


Vi fick sluta lite tidigare =D
Member
Posts: 5,997
Joined: Sep 7 2008
Gold: 70.00
Dec 3 2009 07:35am
Quote (Marcusd0 @ 3 Dec 2009 15:32)
Vi fick sluta lite tidigare =D


nice ska dra snart , dock går bussen klockan 15:00 till stan, sedan nästa buss 15:15 hem.
aja hemma en timme tidigare än normalt iaf ;P
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 3 2009 07:57am
Quote (Bror @ Dec 3 2009 01:35pm)
nice ska dra snart , dock går bussen klockan 15:00 till stan, sedan nästa buss 15:15 hem.
aja hemma en timme tidigare än normalt iaf ;P


göttans ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293100Next
Closed New Topic New Poll