Quote (Simun @ 24 Nov 2009 16:37)
<jd
trort seriöst att jag aldrig druckit mer än ett glas whiskey / kväll

Quote (GuZ @ 24 Nov 2009 16:50)
http://i49.tinypic.com/11sggt0.png
OMG HUR FÖRBANNAT SVÅRT SKA dET VARA ATT GÖRA EN JÄVLA FUckAD SIGNATURJÄVLEL!!!!!!!!!!!! SeR FÖR JÄVLIGT UTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!
SATANS AVKOMMMMMMMA!!!!!!!
ha en sån som flyger rakt åt sidan istället, och dess "svans" kan vara GuZ . skulle vara ganska coolt
This post was edited by SCXiao on Nov 24 2009 08:54am