d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18990919293100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 24 2009 08:30am
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 16:17)
MEN VAFAN. Jag hade 59.9 innan senaste warn :(



Dr Pepper är gött <3


enda gången jag druckit det så var det efter en fest, jag hade sovit ca 4 timmar och skulle ta en buss och ett tåg för att komma hem :P men då var det gött iaf! ;D

anyways vad hittar swesub på ?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 08:31am
Quote (SCXiao @ Nov 24 2009 03:30pm)
enda gången jag druckit det så var det efter en fest, jag hade sovit ca 4 timmar och skulle ta en buss och ett tåg för att komma hem :P men då var det gött iaf! ;D

anyways vad hittar swesub på ?


Tv, äter choklad! :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 24 2009 08:34am
Quote (SCXiao @ 24 Nov 2009 15:30)
enda gången jag druckit det så var det efter en fest, jag hade sovit ca 4 timmar och skulle ta en buss och ett tåg för att komma hem :P men då var det gött iaf! ;D

anyways vad hittar swesub på ?


jd wow msn :_
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 24 2009 08:35am
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 16:31)
Tv, äter choklad! :)


Fyfan, skulle inte kunna äta något nu :D bara dricka dricka dricka dricka :cheers:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 08:37am
Quote (SCXiao @ Nov 24 2009 03:35pm)
Fyfan, skulle inte kunna äta något nu :D bara dricka dricka dricka dricka :cheers:


Drack faktiskt fanta på det! ;)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 24 2009 08:37am
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 15:37)
Drack faktiskt fanta på det! ;)


<jd
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 24 2009 08:44am
Quote (Simun @ Nov 24 2009 03:37pm)
<jd


crai.. :cry:
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold: 0.00
Nov 24 2009 08:49am
Quote (ZippYz @ 24 Nov 2009 14:44)
crai.. :cry:


gör inte de plixx !
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 24 2009 08:50am


OMG HUR FÖRBANNAT SVÅRT SKA dET VARA ATT GÖRA EN JÄVLA FUckAD SIGNATURJÄVLEL!!!!!!!!!!!! SeR FÖR JÄVLIGT UTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

SATANS AVKOMMMMMMMA!!!!!!!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 24 2009 08:53am
Quote (Simun @ 24 Nov 2009 16:37)
<jd


trort seriöst att jag aldrig druckit mer än ett glas whiskey / kväll :O


Quote (GuZ @ 24 Nov 2009 16:50)
http://i49.tinypic.com/11sggt0.png

OMG HUR FÖRBANNAT SVÅRT SKA dET VARA ATT GÖRA EN JÄVLA FUckAD SIGNATURJÄVLEL!!!!!!!!!!!! SeR FÖR JÄVLIGT UTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

SATANS AVKOMMMMMMMA!!!!!!!


ha en sån som flyger rakt åt sidan istället, och dess "svans" kan vara GuZ . skulle vara ganska coolt ;)

This post was edited by SCXiao on Nov 24 2009 08:54am
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293100Next
Closed New Topic New Poll