d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18990919293100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:36am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 11:34am)
Du är inte äldre än 14.


jo :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 05:36am
okej har dragiiit lite slutsatser nu.. för bekräfta din ålder
först så sa du att du hade kört d1 första gången när du var 5 år.. spelet släpptes 97. då kommer vi fram till att du minst e 92
sen här efterdet så har vi din kompis w00000t som hade 94 eller 95 på sin status
du kan säkert ljugit ihop att du var 5 när du körde de första gången tror dock att du var lite äldre första gången du spelade d1 .. så min tro ligger fortfarande på 94-95
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:37am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:36)
jo :)


Nej.

Afk bild
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:39am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 11:37am)
Nej.

Afk bild


du e ju sååååå nära nu, jag ska hjälpa dig eftersom du inte e tillräckligt smart själv.
Om jag sagt att jag inte är13 och är över 14 vad finns då kvar? XD
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 17 2009 05:40am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:39)
du e ju sååååå nära nu, jag ska hjälpa dig eftersom du inte e tillräckligt smart själv.
Om jag sagt att jag inte är13 och är över 14 vad finns då kvar? XD


12?

Det här är spännande

4 Members: heartless10, hestJaevel, snoramej, MilkaRacing

:hug:

This post was edited by hestJaevel on Nov 17 2009 05:40am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 05:40am
Quote (hestJaevel @ 17 Nov 2009 12:40)
12?

Det här är spännande


lol XD
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:41am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:39)
du e ju sååååå nära nu, jag ska hjälpa dig eftersom du inte e tillräckligt smart själv.
Om jag sagt att jag inte är13 och är över 14 vad finns då kvar? XD


Indeed, hestis, 12
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 05:41am
Quote (heartless10 @ Nov 17 2009 11:39am)
du e ju sååååå nära nu, jag ska hjälpa dig eftersom du inte e tillräckligt smart själv.
Om jag sagt att jag inte är13 och är över 14 vad finns då kvar? XD


I'm gunna stick with 10
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 05:41am
Quote (snoramej @ Nov 17 2009 11:41am)
Indeed, hestis, 12


omg du kan inte ha mkt IQ.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 05:43am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 12:41)
omg du kan inte ha mkt IQ.


Kommer från rätt käft :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293100Next
Closed New Topic New Poll