d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Natthumor Tråden
Prev18990919293292Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 29 2011 03:24am
Quote (031 @ 28 Sep 2011 20:45)
Mannen fes i sängen. Frugan vände sig om å undrade: "-Vad va d där" Mannen svarade: "En fotbolls-fjärt"! Strax efter släppte kvinnan en fjärt å tjoade glatt: "-Mååål! Nu är de 1-1". 5 minuter senare så fes mannen igen å sa kaxigt: "2-1". Kvinnan ville inte va sämre så snart drog hon av en rökare så täcket lättade: "Mål, nu e de 2-2" Något senare släppte hon även en liten fjärt å sa nöjt: "Haha 3-2 till mig"! Mannen ville absolut inte förlora, så han kämpade å vred sig, men inget hände. Han kunde inte acceptera en förlust! Han bestämde sig för att sätta allt på ett kort å tryckte så hårt han orkade, men istället för en fjärt så sket han ner hela sin säng... Kvinnan vände sig om å såg på sin man och sa: "-Va i hel***** var de där"!!? Mannen svarade: "-Halvtid, nu är det sidbyte gumman..


finns en video med den, fast som reklam på annat språk
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 29 2011 03:50pm


hahahahaha

ja, den är gammal
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
Sep 29 2011 04:00pm
Angående BF3 betan. AMERICANS GO AMERICANS - SO THATS WHY WE PUT AN AMERICAN IN AN AMERICAN SO YOU CAN HAVE MORE AMERICAN!

Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Sep 29 2011 04:33pm
En polisbil rullade sakta fram utanför O´Learys i Gällivare precis efter stängningsdags. Precis då vinglade Pekka ut genom dörren, praktfullt på lyset och med bilnyckeln i högsta hugg. Polisbilen stannade och konstaplarna betraktade med häpnad hur Pekka beslutsamt kämpade sig fram mot parkeringen, där han provade nyckeln på inte mindre än fem bilar innan han hittade sin egen och mödosamt tog sig in bakom ratten. Där satt han sedan alldeles stilla i tio minuter, varpå han startade vindrutetorkarna (det var en vacker sommarkväll och inte ett moln på himlen). Därefter tände och släckte han strålkastarna några gånger, tutade och slog på och av varningsblinkern. Sen startade han motorn och la med ett skrapande i en växel. Bilen tog ett kort skutt framåt och motorn dog. Han försökte några gånger till, alltmedan parkeringen tömdes på bilar. Till sist, när han var ensam kvar, lyckades han få bilen att börja rulla framåt, tog sig ryckigt ut på gatan och satte kurs norrut. Poliserna, som väntat tålmodigt, slog nu på sirener och blåljus samt körde fram och stoppade Pekka och bad honom blåsa. Dom trodde knappt sina ögon när apparaten inte gav något utslag!
-Du får lov att följa med oss och ta ett blodprov, det måste vara fel på apparaten, sa en av poliserna.
-Tvivlar jag på, flinade Pekka. –”Det är jag som är lockfågel ikväll”.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 29 2011 04:45pm
Quote (Forktheeggs @ 30 Sep 2011 00:00)
Angående BF3 betan. AMERICANS GO AMERICANS - SO THATS WHY WE PUT AN AMERICAN IN AN AMERICAN SO YOU CAN HAVE MORE AMERICAN!

http://i.imgur.com/00cuq.jpg


Folk som henne gör mig ledsen :(
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 30 2011 04:30am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 30 2011 01:23pm
Quote (c00kie_m0nster @ 30 Sep 2011 12:30)
http://www.youtube.com/watch?v=h5HJGuyBfx8


haha fyfan va bra
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 30 2011 01:28pm
Quote (c00kie_m0nster @ 30 Sep 2011 12:30)
http://www.youtube.com/watch?v=h5HJGuyBfx8


LOL måste göra dedär-
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 1 2011 10:10pm
LOL!
Natthumor på hög nivå!


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 2 2011 10:54am
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293292Next
Add Reply New Topic New Poll