☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Ladder Slashertråden
Prev
1
89
90
91
92
93
445
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84444
Replies: 4440
Track Topic
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#901
Mar 17 2010 08:40am
Quote (SCXiao @ 17 Mar 2010 15:39)
1/8 är väl ganska standard och inte "bra" , med tanke på ~16% chans att passa ^^
Nja, 2/8 vore en bra pass rate. Om du passar innan 1/12 så är det ju fortfarande standard
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#902
Mar 17 2010 08:41am
Quote (snoramej @ Mar 17 2010 02:38pm)
0/3
Chill ju
Chansen att passa på 3 dörrar är 1/6
Ja, men jag har börjat ledsna eftersom jag inte klarar skiten ;P
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#903
Mar 17 2010 08:43am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 15:41)
Ja, men jag har börjat ledsna eftersom jag inte klarar skiten ;P
Haha, kan vara frustrerande ibland men då är det ju desto roligare när man passar
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#904
Mar 17 2010 08:45am
Quote (snoramej @ Mar 17 2010 02:43pm)
Haha, kan vara frustrerande ibland men då är det ju desto roligare när man passar
Ah men med min tur så kommer jag aldrig klara skiten ;P
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
910.92
#905
Mar 17 2010 08:48am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 14:45)
Ah men med min tur så kommer jag aldrig klara skiten ;P
Så tänkte jag också tills jag passade. Sen blev jag ÄNNU mer frustrerad eftersom retardsamurai inte kunde använda yxor
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#906
Mar 17 2010 08:48am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 15:45)
Ah men med min tur så kommer jag aldrig klara skiten ;P
Som sagt, Martin (Svartermetalisk) var 0/15 typ.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#907
Mar 17 2010 08:56am
Quote (snoramej @ 17 Mar 2010 15:48)
Som sagt, Martin (Svartermetalisk) var 0/15 typ.
0 / 18**
15 fails på sammy var förra säsongen.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#908
Mar 17 2010 08:58am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Mar 2010 15:56)
0 / 18**
15 fails på sammy var förra säsongen.
Ah alright.
2nd doorade på ninjan igår
Jag kör 1-2-3-4
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,828.37
Trader:
Trusted
#909
Mar 17 2010 04:19pm
Quote (snoramej @ 17 Mar 2010 15:58)
Ah alright.
2nd doorade på ninjan igår
Jag kör 1-2-3-4
1-2-3-4 fick oss en ny ninja idag xD
låg på 3/8 och nu på 3/32
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#910
Mar 18 2010 01:57am
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Mar 2010 23:19)
1-2-3-4 fick oss en ny ninja idag xD
låg på 3/8 och nu på 3/32
Mm 4 dörrar är grymt trixiga
Börjar dock inte bli less än.. Men iso warlock rätt hårt !
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
89
90
91
92
93
445
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact