d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev18990919293445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 17 2010 08:40am
Quote (SCXiao @ 17 Mar 2010 15:39)
1/8 är väl ganska standard och inte "bra" , med tanke på ~16% chans att passa ^^


Nja, 2/8 vore en bra pass rate. Om du passar innan 1/12 så är det ju fortfarande standard ^_^
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 17 2010 08:41am
Quote (snoramej @ Mar 17 2010 02:38pm)
0/3 ^_^

Chill ju :)

Chansen att passa på 3 dörrar är 1/6 :)

Ja, men jag har börjat ledsna eftersom jag inte klarar skiten ;P

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 17 2010 08:43am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 15:41)
Ja, men jag har börjat ledsna eftersom jag inte klarar skiten ;P


Haha, kan vara frustrerande ibland men då är det ju desto roligare när man passar ;)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 17 2010 08:45am
Quote (snoramej @ Mar 17 2010 02:43pm)
Haha, kan vara frustrerande ibland men då är det ju desto roligare när man passar ;)

Ah men med min tur så kommer jag aldrig klara skiten ;P
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Mar 17 2010 08:48am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 14:45)
Ah men med min tur så kommer jag aldrig klara skiten ;P


Så tänkte jag också tills jag passade. Sen blev jag ÄNNU mer frustrerad eftersom retardsamurai inte kunde använda yxor :fume:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 17 2010 08:48am
Quote (x17 @ 17 Mar 2010 15:45)
Ah men med min tur så kommer jag aldrig klara skiten ;P


Som sagt, Martin (Svartermetalisk) var 0/15 typ.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 17 2010 08:56am
Quote (snoramej @ 17 Mar 2010 15:48)
Som sagt, Martin (Svartermetalisk) var 0/15 typ.


0 / 18**

15 fails på sammy var förra säsongen.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 17 2010 08:58am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Mar 2010 15:56)
0 / 18**

15 fails på sammy var förra säsongen.


Ah alright.

2nd doorade på ninjan igår ^_^

Jag kör 1-2-3-4 :D
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,828.37
Trader: Trusted
Mar 17 2010 04:19pm
Quote (snoramej @ 17 Mar 2010 15:58)
Ah alright.

2nd doorade på ninjan igår ^_^

Jag kör 1-2-3-4 :D


1-2-3-4 fick oss en ny ninja idag xD


låg på 3/8 och nu på 3/32
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 18 2010 01:57am
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Mar 2010 23:19)
1-2-3-4 fick oss en ny ninja idag xD


låg på 3/8 och nu på 3/32


Mm 4 dörrar är grymt trixiga -_-

Börjar dock inte bli less än.. Men iso warlock rätt hårt ! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293445Next
Add Reply New Topic New Poll