d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev18990919293325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 16 2010 10:38am
Rofl, får 5/10 för att den var bara så lol.



e/ fast det var ju inget sådant där som jag riktigt sitter och lyssnar på :cry:

This post was edited by Jonsson on Aug 16 2010 10:44am
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 16 2010 10:52am
Har aldrig diggat Linkin Park och om jag inte kände igen den från Transformers skulle jag bara ha rynkat på näsan och stämplat noll av ren princip^
Tycker att det är en helt okej låt och även om jag kanske inte är den rätta personen att betygsätta LP opartiskt så tänker jag göra det ändå 4-6/10 beroende på hur mycket mensvärk jag har.



Mera Sting!
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 16 2010 11:07am
Gillar sånt gitarrkomp, men tyckte hans röst blev lite fel där Oo 7/10 ändå!

Member
Posts: 282
Joined: Jul 31 2010
Gold: 0.00
Aug 17 2010 06:37am
Inte min stil direkt 3/10


Nu får de bli lite Psybient x)

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 17 2010 06:49am
10/10 för figuren i filmen ser ut som min avatar B)

Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Aug 17 2010 07:34am
4/10, visst är den en klassiker men aldrig varit musik i min smak


Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Aug 17 2010 07:59am
Den va rätt skön :D 6/10

Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Aug 17 2010 08:03am
3/10 O.o





This post was edited by anand1337 on Aug 17 2010 08:15am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 17 2010 09:47am
10/10 utan tvekan.
Ruskigt skön låt + japaner är söta ^_^

Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 17 2010 10:07am
Skön :D 10/10



Skön version av denna låten! :) Soul Seekerz är ju bra! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev18990919293325Next
Add Reply New Topic New Poll