Har aldrig diggat Linkin Park och om jag inte kände igen den från Transformers skulle jag bara ha rynkat på näsan och stämplat noll av ren princip^
Tycker att det är en helt okej låt och även om jag kanske inte är den rätta personen att betygsätta LP opartiskt så tänker jag göra det ändå

4-6/10 beroende på hur mycket mensvärk jag har.
Mera Sting!