Quote (Spetch @ 4 Jan 2013 16:49)
Det är ju trotts allt en del man inte vill träffa IRL här ifrån. Kan vi inte bara göra upp här och nu att alla från guild Sweden inte är välkomna förutom Kuw (Hade vart kul och se ifa han verkligen är lika gangster irl)
det måste obv va de som verkligen hänger här inne, inte de som kommer in och slänger en post nån gång var tredje månad
post 100'd
sopor
This post was edited by ChingeR on Jan 5 2013 06:46am