d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 10000 Forumguld Till Den Som Outar Rekkord
Prev18910111214Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 06:54am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 01:52pm)
Du reagerade ungefär på samma sätt som en katt gör när den blir instängd i ett hörn.


Jaså? Då har du och jag väldigt olika uppfattningar om vad som hände igår.
.
.
.
. :bonk:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 06:55am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 01:54pm)
Jaså? Då har du och jag väldigt olika uppfattningar om vad som hände igår.
.
.
.
:bonk:


Eller så vill du inte skriva ut dina riktiga känslor.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2012 06:55am
testa pma någon av hans top 3 friend! ;D
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 06:56am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 01:55pm)
Eller så vill du inte skriva ut dina riktiga känslor.


Mina riktiga känslor hade jag absolut inte skrivit ut till ett gäng snubbar som hatar mig på något forum. Dock har jag inte skrivit något om känslor alls så hur det kom in i bilden vet jag inte
:bonk:


This post was edited by ReKKord on Nov 17 2012 06:57am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 06:58am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 01:56pm)
Mina riktiga känslor hade jag absolut inte skrivit ut till ett gäng snubbar som hatar mig på något forum. Dock har jag inte skrivit något om känslor alls så hur det kom in i bilden vet jag inte
:bonk:


Quote (ReKKord @ Nov 16 2012 11:05pm)
Mår mest skit? Kanske det, men av personliga anledningar isf.

Att en liten fjant blir sur och ska "outa mig" är inte direkt något som får mig att må skit.


Mår mest skit. Är inte det känslor?
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:00am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 01:58pm)
Mår mest skit. Är inte det känslor?


Jag svarade på ett påhopp. Hade ingenting med mina känslor o göra.
:bonk:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 17 2012 07:03am
i has no feelings i am robot
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 07:04am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 02:00pm)
Jag svarade på ett påhopp. Hade ingenting med mina känslor o göra.
:bonk:


Handlar inte det om dina känslor?
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:06am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 02:04pm)
Handlar inte det om dina känslor?


Nej.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 07:08am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 02:06pm)
Nej.


Jaså, inte det?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111214Next
Closed New Topic New Poll