Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 01:56pm)
Mina riktiga känslor hade jag absolut inte skrivit ut till ett gäng snubbar som hatar mig på något forum. Dock har jag inte skrivit något om känslor alls så hur det kom in i bilden vet jag inte

Quote (ReKKord @ Nov 16 2012 11:05pm)
Mår mest skit? Kanske det, men av personliga anledningar isf.
Att en liten fjant blir sur och ska "outa mig" är inte direkt något som får mig att må skit.
Mår mest skit. Är inte det känslor?