d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Folk Till Sweden Guilden Tack
Prev18910111214Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 1 2012 03:11pm
Quote (Nickeee @ 1 Oct 2012 21:02)
he nå jävla sörlänning



hahahaha! ;)

vet att det var en kille i norrland som dels ser ut som han, det var en enstöring som alltid gick för sig själv och va för upptagen med att vara frän,men var mobbad :( menar... hur många på den här planeten förutom muslimska kvinnor går sådär? (om det nu är i signaturen, men det antar jag då alla ''yay yoyo woho'' tycker dom är fränast på den här planeten)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 1 2012 07:34pm


Birthday: Dec 22 1984 (Male)




Eh.. Du menar 1994 hoppas jag
Member
Posts: 4,435
Joined: Nov 20 2007
Gold: 294.80
Oct 1 2012 07:36pm
Quote (Spetch @ 2 Oct 2012 02:34)
http://img44.imageshack.us/img44/5445/helgon.jpg

Birthday: Dec 22 1984 (Male)




Eh.. Du menar 1994 hoppas jag


Smart kommentar på en 10 år gammal bild, din intelligens fortsätter och imponera.
dina föräldrar måste vara så stolta.

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 1 2012 07:42pm
Quote (Kuw @ Oct 2 2012 03:36am)
Smart kommentar på en 10 år gammal bild, din intelligens fortsätter och imponera.
dina föräldrar måste vara så stolta.

http://us12.memecdn.com/retard-kid_o_157311.jpg


Härligt att du resonerar som en naiv 10åring.
Hur kan folk veta hur gammal bilden är, det är ju dock du som använder den som profil bild.
Tycker du kan sätta dig ner och låta de stora grabbarna vara här inne istället. Du är värdelös och ingen tycker om dig.
Member
Posts: 4,435
Joined: Nov 20 2007
Gold: 294.80
Oct 1 2012 07:47pm
Quote (Spetch @ 2 Oct 2012 02:42)
Härligt att du resonerar som en naiv 10åring.
Hur kan folk veta hur gammal bilden är, det är ju dock du som använder den som profil bild.
Tycker du kan sätta dig ner och låta de stora grabbarna vara här inne istället. Du är värdelös och ingen tycker om dig.


Härligt att du resonerar som en naiv 3åring.
Enbart för att du har runkat klart för kvällen och är uttråkad och kommenterar på någons sig bild.
Tycker du ska sätta dig på pottan och låta din mor torka dig i röven. Du är ful äcklig och luktar som en murken gorilla och du äcklar alla i din närhet.
Member
Posts: 4,435
Joined: Nov 20 2007
Gold: 294.80
Oct 1 2012 07:48pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Spetch @ 2 Oct 2012 02:42)
Härligt att du resonerar som en naiv 10åring.
Hur kan folk veta hur gammal bilden är, det är ju dock du som använder den som profil bild.
Tycker du kan sätta dig ner och låta de stora grabbarna vara här inne istället. Du är värdelös och ingen tycker om dig.


ps. är de du på din profil.. så är du en tjockis HAHA.
Spetch aka fläsket.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 1 2012 08:05pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 2 2012 03:37am
Quote (Kuw @ 2 Oct 2012 03:47)
Härligt att du resonerar som en naiv 3åring.
Enbart för att du har runkat klart för kvällen och är uttråkad och kommenterar på någons sig bild.
Tycker du ska sätta dig på pottan och låta din mor torka dig i röven. Du är ful äcklig och luktar som en murken gorilla och du äcklar alla i din närhet.


:bonk:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 2 2012 04:25am
hahahaha
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 2 2012 04:27am
Quote (Pissboss3 @ Oct 2 2012 02:05am)
http://ano.lolcathost.org/thumbs//costanzaPopcorn.gif


LOL
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111214Next
Closed New Topic New Poll