d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev189101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 13 2012 12:45pm
Quote (Makta @ Oct 13 2012 07:08pm)
"Någon som har klipp på när han får tacklingen?

To lazy to find self"

http://www.youtube.com/watch?v=6OXJdkXp9g4


Don8!


Ty makta.

Tyckte ej att det såg så allvarligt ut, men visst fasen kan det smälla till utan att synas.

Hoppas det går bra för grappen!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2012 01:00pm
Quote (Teposen @ 13 Oct 2012 19:45)
Ty makta.

Tyckte ej att det såg så allvarligt ut, men visst fasen kan det smälla till utan att synas.

Hoppas det går bra för grappen!


Tyckte inte hellre det såg illa ut. Men har själv knockat en och annan med ett slag i tinningen.. Ser inte så farligt ut men det är desto farligare :ph34r:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 14 2012 02:50am
någon som kollat på arrow s01e01 ?

verkar riktigt grym
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Oct 14 2012 12:21pm
FBK så klart ! ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 17 2012 01:30pm
1-5 brynäs-AIK! HÄRLIGT! nu blickar vi uppåt.. 2raka vinster.. AIK-Guld-HYBRIS!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 09:37am
Quote (EkstranD @ 14 Oct 2012 20:21)
FBK så klart ! ^^



Straffvinst mot fbk! Bra form nu, så tar vi hv71 i bara farten på tisdag!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2012 10:04am
Quote (berhemuli @ 21 Oct 2012 16:37)
Straffvinst mot fbk!  Bra form nu, så tar vi hv71 i bara farten på tisdag!


Ni kommer få så mycket pisk att matchen räknas som en S&M film >:D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 10:26am
Quote (Makta @ 21 Oct 2012 18:04)
Ni kommer få så mycket pisk att matchen räknas som en S&M film >:D


jaja Marta.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2012 10:48am
Quote (berhemuli @ 21 Oct 2012 17:26)
jaja Marta.


Gillar dock att ni spöade FBK b)

This post was edited by Makta on Oct 21 2012 10:48am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 11:00am
Quote (Makta @ 21 Oct 2012 18:48)
Gillar dock att ni spöade FBK b)


vi hade typ 10skott efter 2perioder, sen bomba sista perioden o få in mål. :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev189101112Next
Add Reply New Topic New Poll