d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev18910111236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 16 2012 03:35am
Quote (Chefen @ 16 Sep 2012 05:47)
ta med dig datorn också då medans du ändå håller på?  ^_^




driver du med mig? så dom stänger ner klockan 22? asså vad fan är detta? är du helt allvarlig att klockan 22:00 stängs de ner? :|


Man får sova när/ om man vill. Skulle dock rekommendera att ha en luftmadrass då jag ena natten inte palla blåsa upp så jag sov på golvet, inte så skönt ^^
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 16 2012 05:22am
Quote (Chefen @ Sep 16 2012 08:17am)
vet inte hur pass seriös du är i fråga så inväntar ett svar av honom..


Jag skojar :P
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 16 2012 05:32am
Quote (Litttle_Brother @ 16 Sep 2012 05:13)
Okej, terror.

Asså DH är säkert skoj osv. Men att sova sådär och bland massa random folk de hade jag aldrig kunna tänka mig att göra samt att man äter typ inget/dåligt/onyttigt osv. Alldeles för fucked up för min del.


Har aldrig vart med om att det hänt något annat än roliga saker i sovsalen :P

Sen kan du ju själv bestämma vad du ska äta! :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2012 05:44am
Quote (Chefen @ 16 Sep 2012 10:17)
vet inte hur pass seriös du är i fråga så inväntar ett svar av honom..


Man är vaken 24/7
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 16 2012 06:27am
Quote (Yllegarnet @ 16 Sep 2012 13:32)
Har aldrig vart med om att det hänt något annat än roliga saker i sovsalen :P

Sen kan du ju själv bestämma vad du ska äta! :)


Njjaa jag hade inte gillat det.

aa men det blir ju inte att man gör riktiga middagar på ett stort lan. Blire ju typ billys pizza och annan skit.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 16 2012 06:36am
Quote (Litttle_Brother @ 16 Sep 2012 14:27)
Njjaa jag hade inte gillat det.

aa men det blir ju inte att man gör riktiga middagar på ett stort lan. Blire ju typ billys pizza och annan skit.


Good riddance.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 22 2012 10:54am
Sedär då har farbror bokat ! Plats D42:13
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 25 2012 11:53am
kommer va där :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 25 2012 12:37pm
usch försöker få mig med någon lols dock får jag se kanske blir till sommaren 2013 istället
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 25 2012 01:14pm
Quote (Coldswede @ 25 Sep 2012 19:53)
kommer va där :)




nu äre ingen ide att dit längre

This post was edited by ChingeR on Sep 25 2012 01:14pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111236Next
Add Reply New Topic New Poll