d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Tykcer Jsp Om Invandring?
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 24 2012 11:41pm
Quote (fideuu @ 24 Jun 2012 13:11)
Bästa topicen pålänge, snart kommer väl den oficiella e-rage tråden!


det hade varit underbart

har fortfarande lite underliggande frustrationer från barndomen jag behöver få ut
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 25 2012 01:07am
Quote (Strayboy @ Jun 22 2012 06:46am)
Ytterst nyfiken vad tusan det där är för länk... Hjälper dig på traven.
Btw, hur kommer det sig att du är uppe såpass tidigt?

e:) haha, lite rörig serie dock...



Made me lol gj
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Aug 22 2012 05:42pm
Quote (Zquidy @ 25 Jun 2012 08:07)


Made me lol gj


fortf lika bra hahaha
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll