d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev18910111221Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
May 23 2012 01:57pm
Nu ska jag runka och sen ska jag sova
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 01:58pm
Quote (Intenso8 @ May 23 2012 09:57pm)
:lol:


DET ÄR FAN EN LUFTBALLONG WTF HELVETE 10 METER FRÅN MIG SKET NÄSTAN PÅ MIG

fy fan

This post was edited by GuZ on May 23 2012 01:58pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 01:58pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 19:48)
Ta det inte så hårt. Det stinker arbetarklass om hans sätt att bete sig.
Att han är så arg på oss andra är för att det gått så dåligt för honom i karriären.

När jag rapporterade honom till en mod så grät han ju över att det påminde precis om när hans kollegor skvallrar för chefen.



Vad är det för arbetsklass snack du börjat köra med? Och varför kör du med en massa lögner om saker du inte veta något om. Du vet inget om mitt yrke, vad jag tjänar... etc etc... Det enda du vet är att jag vantrivs på jobbet och bråkar med chefen. Skulle logistik utbildning vara något speciellt eller?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 02:00pm


Lugn och fin nu. Ta och spela den här en stund så skall du se att allt flyter.

This post was edited by GuZ on May 23 2012 02:00pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 02:00pm
Quote (Makta @ 23 May 2012 17:07)
Med tanken på att han reggade sig 2008 och har postat 1 gång och så är han online just nu/nyligen!? ;)


tror jag hängt mer på garaget.org än många andra här, och kan säga att det är inte det vanligaste att man skriver

Quote (SCXiao @ 23 May 2012 17:40)
Han avslöjade sanningen, ja. Sen snackade han skit och flameade ungefär 250 posts i fem olika trådar.





Han förtjänar ungefär samma mängd respekt som dallen och heartless10


edit; Skillnaden är att complicated faktiskt fick en bra början i swesub, han var kul till en början men sen blev det bara jobbigt. ändå fortsatte de och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte .....


även att du inte skrev mitt namn ;)
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 19:55)
Alla människor blir obildade i trängda situationer. Du ser ju att tex att Fil sitter och kallar mig retard bakom ryggen när allt bråk är nerlagt... det är inte tecken på mognad precis.


här hotar du med att hälsa på folk och smattra dom i nyllet med diverse bössor & skit, och samtidigt säger att du blir ''trängd i situationer som på jsp''

så... hur fan i helvette hanterar du saken på riktigt då om du inte klarar trycket på nätet :huh:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 23 2012 02:00pm
Quote (SCXiao @ May 23 2012 09:57pm)
Nu ska jag runka och sen ska jag sova


åååh jävlar vilken bra idé. You're a goddamn genius Danielsson!

This post was edited by Yla123 on May 23 2012 02:02pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:01pm
Quote (Mikob @ 23 May 2012 20:29)
Men han visste ju?
Han hade känt/vetat vem grabben var för 10år sen.



Japp har känt till det hela i 10 år så det var inget nytt, bara att jag tröttnade och skällde ut honom tillslut. Men om Fil vill ha cred för att det står Garaget på en av kantas bilder then fine....
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:02pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:01)
Japp har känt till det hela i 10 år så det var inget nytt, bara att jag tröttnade och skällde ut honom tillslut. Men om Fil vill ha cred för att det står Garaget på en av kantas bilder then fine....


Otroligt hur alla dina posts blir reportade innan jag ens hinner trycka själv.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
May 23 2012 02:02pm
Quote (GuZ @ 23 May 2012 22:00)
http://www.youtube.com/watch?v=V1i-RKqOFxQ

Lugn och fin nu. Ta och spela den här en stund så skall du se att allt flyter.


Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:03pm
Quote (Chefen @ 23 May 2012 22:00)
tror jag hängt mer på garaget.org än många andra här, och kan säga att det är inte det vanligaste att man skriver



även att du inte skrev mitt namn ;)

här hotar du med att hälsa på folk och smattra dom i nyllet med diverse bössor & skit, och samtidigt säger att du blir ''trängd i situationer som på jsp''

så... hur fan i helvette hanterar du saken på riktigt då om du inte klarar trycket på nätet  :huh:



Jag klarar trycket på IRL och på nätet men när snorungar messar mods, tycker synd om sig själva, trycker på report post.... så jag får en 24 hour ban.... Hur skall jag kunna försvara mig då? Man kan väl ha en tråd öppen och tjafsa lite utan att blanda in mods som en bebis eller?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111221Next
Closed New Topic New Poll