d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 129
Joined: May 21 2012
Gold: 0.00
May 24 2012 06:47am
Quote (Ekaan @ May 16 2012 04:01pm)
hej vet någon hur man tradar guld på d3? hur går det till??

lmk pls


beror ju helt på hur du menar, om du menar trada med dina polare tex så högerklickar du på den gubbe du vill trada med uppe i vänstra hörnet och sedan tryck trade, annars så äre som han ovanför skrev :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 24 2012 06:54am
Quote (CreFF @ 24 May 2012 13:47)
beror ju helt på hur du menar, om du menar trada med dina polare tex så högerklickar du på den gubbe du vill trada med uppe i vänstra hörnet och sedan tryck trade, annars så äre som han ovanför skrev :)


hehe har tagit reda på det vid detta laget :D
tack endå
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll