d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Realm Of The Mad God > Någon Som Spelar?
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 26 2012 06:36am
Quote (Tixon @ Apr 26 2012 01:19pm)
sorc är rätt dålig, den är som en wizard fast den skjuter inte lika snabbt, har en spell som skadar mindre, skjuter ett skott istället för två etc etc
man kommer längst på att börja med en wizard och farma, den är även lättast o få in skada på bossar med, använder man spellen rätt så skadar den väldigt mycket
själv har jag paladin, knight, wizard, mystic med amulet, fett skönt! :)


Ok, gillar chain lightning på sorc :P

Kanske kör självmord och tar wiz eller priest

är sugen på warrior men rangen e så kasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Apr 26 2012 11:59pm
Quote (Kerzhakov @ 26 Apr 2012 14:36)
Ok, gillar chain lightning på sorc :P

Kanske kör självmord och tar wiz eller priest

är sugen på warrior men rangen e så kasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


hehe fixa ett crystal sword så är rangen skönare, men rekommenderat när man är ny är wiz, bra attack, bra dex, bra spell = win när man ska farma

nicke det är bara till o köpa mer vault! farma pots och köp UGC för dem!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 27 2012 04:34am
Quote (Tixon @ 27 Apr 2012 07:59)
hehe fixa ett crystal sword så är rangen skönare, men rekommenderat när man är ny är wiz, bra attack, bra dex, bra spell = win när man ska farma

nicke det är bara till o köpa mer vault! farma pots och köp UGC för dem!


Grejen är ju att jag orkar inte börja spendera massa $$$ på detta
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Apr 27 2012 05:20am
Quote (Nickeee @ 27 Apr 2012 12:34)
Grejen är ju att jag orkar inte börja spendera massa $$$ på detta


Quote (Tixon @ 27 Apr 2012 07:59)
farma pots och köp UGC för dem!

ultimate game card, folk säljer dem ingame

This post was edited by Tixon on Apr 27 2012 05:20am
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 28 2012 01:03pm
gieb free please t4t
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 01:46am
Hade glömt att det faktiskt är rätt kul att springa runt med rogue och farma cube gods / skull shrines :P

är det några aktiva kvar i d2jsp guilden förresten? aldrig någon som svarar när jag hälsar :(
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 29 2012 03:15am
Quote (SCXiao @ Apr 29 2012 08:46am)
Hade glömt att det faktiskt är rätt kul att springa runt med rogue och farma cube gods / skull shrines :P

är det några aktiva kvar i d2jsp guilden förresten? aldrig någon som svarar när jag hälsar :(


Menar du guilden som faktiskt heter d2jsp som bara mods får vara med i, eller nån rotmg guild på d2jsp?^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 03:21am
Quote (Orvar @ 29 Apr 2012 11:15)
Menar du guilden som faktiskt heter d2jsp som bara mods får vara med i, eller nån rotmg guild på d2jsp?^^


rotmg guilden som faktiskt heter jsp B)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 29 2012 03:24am
Quote (SCXiao @ Apr 29 2012 10:21am)
rotmg guilden som faktiskt heter jsp B)


oh, never heard of ^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 03:27am
Quote (Orvar @ 29 Apr 2012 11:24)
oh, never heard of ^^


Bara superhjältar som får vara med
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll