d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev18910111221Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 26 2012 12:08pm
Quote (umade @ Apr 26 2012 06:13pm)
Vart var jag då :(


Tofflade I guess? Det var ju brs :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 26 2012 01:17pm
:)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 27 2012 05:51am
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Cold Sorc
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala <------------------ in med en till hammerdong

jag menar, om jens är i italien så lär vi ju behöva en hammerdinn till

This post was edited by umade on Apr 27 2012 05:55am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 27 2012 05:58am
Quote (umade @ 27 Apr 2012 13:51)
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Cold Sorc
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala <------------------ in med en till hammerdong

jag menar, om jens är i italien så lär vi ju behöva en hammerdinn till



så det var när vi körde förra var det ganska najs med en hammer med conv.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 27 2012 06:07am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 27 2012 01:58pm)
så det var när vi körde förra var det ganska najs med en hammer med conv.



noobassa :lol: :lol: :lol:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 27 2012 07:17am
Quote (umade @ Apr 27 2012 12:51pm)
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Cold Sorc
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala <------------------ in med en till hammerdong

jag menar, om jens är i italien så lär vi ju behöva en hammerdinn till


Vi kommer fixa någon som kör hans pala medan han är borta men ja en till hammerdin kan vara bra för conv, men samtidigt så kan necro ha lower res, corpse explosion och allt sånt
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 27 2012 07:37am
Quote (PhearCIII @ Apr 27 2012 03:17pm)
Vi kommer fixa någon som kör hans pala medan han är borta men ja en till hammerdin kan  vara bra för conv, men samtidigt så kan necro ha lower res, corpse explosion och allt sånt


Du tycker en jävla massa verkar det som
ska vi ligga?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 30 2012 02:50am
TAGGA?

VAR ÄR NUMMER ÅTTA
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 30 2012 04:16am
Quote (umade @ Apr 30 2012 09:50am)
TAGGA?

VAR ÄR NUMMER ÅTTA


Ska höra med eviilution om han vet än, annars är det en kille som heter PeZn som vill spela, ska även gå igenom dom som postat i tråden :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 30 2012 04:20am
Quote (PhearCIII @ Apr 30 2012 12:16pm)
Ska höra med eviilution om han vet än,  annars är det en kille som heter PeZn som vill spela, ska även gå igenom dom som postat i tråden :)


:@
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111221Next
Add Reply New Topic New Poll