d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev18910111298Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 03:12pm
zebbe bara ge upp, han kommer inte förstå. Jag personligen skiter i el classico etc ser ingen underhållning i det om det inte antingen är mitt lag som spelar (varför det är viktigt för mig tänker jag inte ens slösa min tid på o berätta, inte värt det.) eller jag har spelat pengar på den matchen.
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Dec 7 2011 03:14pm
Quote (ChingeR @ 7 Dec 2011 22:10)
vänta vaaa
förlorar manu mot basell?
värdelöst


vaaa tyckte det stod 1-0 till utd för nån minut sen?

lyckades jag verkligen läsa fel? :S

edit: tydligen, haha antog väl helt enkelt bara att om det stod 1-0 måste de vara utd xD

This post was edited by Malmy on Dec 7 2011 03:16pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Dec 7 2011 03:19pm
kul å se lyon :D kämpar på som faan
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 7 2011 03:39pm
MANCHESTEEEEEEEEEEEER
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 03:40pm
Quote (ddown @ 7 Dec 2011 23:19)
kul å se lyon :D kämpar på som faan


Haha, ja, tog in massa målskillnad och gick vidare ^^
Annars Man U ute, man c ute, och mina odds gick fel på just Man U matchen för det mesta.. hade även x2 på brynäs i en kombination som annars hade träffat.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 7 2011 03:48pm
lol..

Och nu också Vidic förmodligen relativt långtidsskadad.
Lär ju inte bli någon premier league titel heller.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 07:34pm
tycker att x2 på juve-bologna imorrn känns intressant, odds 3.95 italienska cupen.. Känns inte som att juve satsar så mkt på cupen nu, utan roterar mest spelare som inte spelar annars.. Vad säger ni andra bettare.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 7 2011 09:48pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 8 2011 11:40am
Quote (berhemuli @ Dec 8 2011 03:34am)
tycker att x2 på juve-bologna imorrn känns intressant, odds 3.95 italienska cupen.. Känns inte som att juve satsar så mkt på cupen nu, utan roterar mest spelare som inte spelar annars.. Vad säger ni andra bettare.


Sant, dom har inte vunnit ligan på ett tag och ligger bra till nu så
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 8 2011 11:42am
Modo - LKP ikväll! Kommer bli en jävla vass match! Antagligen massa känslor, båda lagen ligger ju rätt risigt till! D:

Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111298Next
Add Reply New Topic New Poll