d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev18910111254Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2011 10:10am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2011 06:09pm)
Jag har förtur 'cuz Oli >


:bonk:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 10:10am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2011 05:09pm)
Jag har förtur 'cuz Oli >


Haha klart att vi inte kommer ha fyllda Brs dygnet runt med tanke på att folk arbetar och så :P

Btw uppdaterad medlemslista;

Jag ( Oliwer )
Filip
Jens
Zebastian
Michael
Rob
Ej bestämt
Ej bestämt/Freddy
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 10 2011 10:13am
Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 05:10pm)
Haha klart att vi inte kommer ha fyllda Brs dygnet runt med tanke på att folk arbetar och så :P

Btw uppdaterad medlemslista;

    Jag ( Oliwer )
    Filip
    Jens
    Zebastian
    Michael
    Rob
    Niklas (jag obviously)
    Ej bestämt/Freddy


fix'd? :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 10:13am
Quote (orvar174 @ Oct 10 2011 05:13pm)
fix'd? :)


Ej bestämt betyder icke ledig slot utan att det står folk på kö men jag har inte bestämt vem jag ska ta med :thumbsup:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 10 2011 10:32am
Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 05:13pm)
Ej bestämt betyder icke ledig slot utan att det står folk på kö men jag har inte bestämt vem jag ska ta med :thumbsup:


jo, förstår det ^^

är jag en av dom som är på kö? x)
Member
Posts: 4,709
Joined: Apr 2 2011
Gold: 379.50
Oct 10 2011 10:33am
lod sux :3
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 10 2011 10:33am
Quote (PhearCIII @ 10 Oct 2011 18:13)
Ej bestämt betyder icke ledig slot utan att det står folk på kö men jag har inte bestämt vem jag ska ta med :thumbsup:


vi har ju alltid best sorka eu här
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 10:39am
Quote (orvar174 @ Oct 10 2011 05:32pm)
jo, förstår det ^^

är jag en av dom som är på kö? x)


1. Lenni
2. Freddy
3. Ken
4. Kasper
5. Jacob

Är dom som jag är kompis med som är på listan som jag kan komma på nu, säkert glömt nån :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2011 10:42am
Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 06:39pm)
1. Lenni
2. Freddy
3. Ken
4. Kasper
5. Jacob

Är dom som jag är kompis med som är på listan som jag kan komma på nu, säkert glömt nån :P


1. Malte
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 10 2011 10:44am
Finns där plats tar jag gärna <3guildies eller ngt:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111254Next
Add Reply New Topic New Poll