d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Onanerat Ute/i Skogen?
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 25 2011 11:46am
Quote (umade @ 3 Oct 2011 20:53)
Helt ärligt så har jag gjort det en gång när jag gick i typ 6an.
Det var en tjej i klassen som hade haft något på sig så att man såg hennes underkläder och det blev typ cameltoe som fan och jag hade det i huvudet hela dagen (fortfarande :angel: ) och så på kvällen så tog jag en promenad och gick förbi där hon bodde, så ställde jag mig i ett buskage där och drog i den tills jag kom på ett träd.

:unsure:


HAHAHAHA
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 25 2011 11:46am
:blush:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 25 2011 11:56am
drog en snabbis i bilen mellan västerås och arboga B)

var så kåt på reseten :(

This post was edited by Intenso8 on Oct 25 2011 11:57am
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Nov 27 2011 08:50pm
bump...

skön tråd
Member
Posts: 13,065
Joined: Feb 22 2008
Gold: 110.00
Nov 28 2011 02:57am
Läskigt "folk" det finns ni borde skämmas :unsure:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 28 2011 06:19am
En brud har runkat av mig i skogen, aldrig hjälpt mig själv dock :P

har även haft sex i skogen ofc
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Nov 28 2011 07:02am
Quote (Kayvaan @ 28 Nov 2011 09:57)
Läskigt "folk" det finns ni borde skämmas  :unsure:


Varför borde vi skämmas? Runka är naturligt, och det blir tamefan inte naturligare än en skog.

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 28 2011 10:43am
Jag borde aldrig skrivit i denna tråden
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Nov 28 2011 10:47am
Quote (Dreamfuel @ 28 Nov 2011 14:02)
Varför borde vi skämmas? Runka är naturligt, och det blir tamefan inte naturligare än en skog.





3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Svartermetalisk, Swify

Luktar den annorlunda ute i skogen?

This post was edited by SCXiao on Nov 28 2011 10:47am
Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Nov 28 2011 10:53am
Quote (SCXiao @ Nov 29 2011 02:47am)
http://3.bp.***/_2IecxbF8oLY/Rj7iU06vx5I/AAAAAAAAADM/LGRy6oYZP_M/s320/eonmynzo.jpg


3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Svartermetalisk, Swify

Luktar den annorlunda ute i skogen?


har aldrig gjort det tyvärr...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll