d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev18910111236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 21 2011 12:53pm
Quote (Mikob @ Jan 21 2011 06:48pm)
Ja jag såg det ^^
Jag ska nog försöka spela in dom 200fg jag ligger back, då kanske jag blir taggad på poker igen xD


jaja 1000-> 6000 i ring games.. sen 6000-> 0 på ais. . good shitt :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 21 2011 01:06pm
Quote (Swaan @ 21 Jan 2011 18:53)
jaja 1000-> 6000 i ring games.. sen 6000-> 0 på ais. . good shitt :D


Fattar ej varför alla vill köra ai's ? Tråkig 50/50 imo.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 21 2011 01:07pm
Quote (eviilution @ 21 Jan 2011 20:06)
Fattar ej varför alla vill köra ai's ? Tråkig 50/50 imo.


bättre ods än raffle
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 21 2011 01:08pm
Quote (Yllegarnet @ Jan 21 2011 08:07pm)
bättre ods än raffle


Han menade varför inte fortsätta på hus dons rings etc. smartskaft
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 21 2011 01:13pm
Quote (Mikob @ 21 Jan 2011 20:08)
Han menade varför inte fortsätta på hus dons rings etc. smartskaft


Why so mad?

Antog att han menade varför folk vill spela a'i's ist för headsup etc... smartskaft
Member
Posts: 224
Joined: Jan 17 2011
Gold: 0.00
Jan 21 2011 01:15pm
tyty
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 21 2011 01:28pm
Quote (Yllegarnet @ 21 Jan 2011 19:13)
Why so mad?

Antog att han menade varför folk vill spela a'i's ist för headsup etc... smartskaft


Du antog väl att jag menade raffle eftersom du skrev de? Och man får väl bättre odds om man är duktig på poker och kör dons/rings etc? Ai är ju bara typ hej har 10k fg, antingen får jag 20 eller 0.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 21 2011 01:28pm
Quote (berhemuli @ 21 Jan 2011 18:04)
Du borde ha lärt dig att du inte ska slowplaya dina bra händer på ps.


så att jag synar ett bett på 300 marker och går all in på turn då han höjde ännu mer? de kallar inte jag slowplay ^^

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 21 2011 01:52pm
Quote (eviilution @ 21 Jan 2011 20:28)
Du antog väl att jag menade raffle eftersom du skrev de? Och man får väl bättre odds om man är duktig på poker och kör dons/rings etc? Ai är ju bara typ hej har 10k fg, antingen får jag 20 eller 0.


Jag syftade mer på folk som inte kan spela poker och vill vinna fg, då lirar man a'i poker och hoppas på turen...

U noobs fattar nada
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 21 2011 01:53pm
Quote (Yllegarnet @ Jan 21 2011 08:52pm)
Jag syftade mer på folk som inte kan spela poker och vill vinna fg, då lirar man a'i poker och hoppas på turen...

U noobs fattar nada


Du qoatade och svarade helt fel, sa schh.
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111236Next
Add Reply New Topic New Poll