d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev18910111235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 3 2010 08:24am
Kom hit så tar jag hand om er :) är personligassisten vet hur man hanskas med problembarn :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 3 2010 08:25am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2010 14:24)
Den enda som är fail här är du som skapar rage-trådar dedikerade till mig och ett fåtal andra personer.

Get off my nuts son.


Pff, du står inte ens med i hans sig. Jag står med i två personers sig! B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:25am
Quote (Swaan @ Nov 3 2010 04:24pm)
Kom hit så tar jag hand om er  :) är personligassisten vet hur man hanskas med problembarn :)


Slå mig IRL för att jag flejmar din polare på ett forum :rofl:

Shit grabbar ta och andas lite
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:26am
Quote (Swaan @ Nov 3 2010 03:24pm)
Kom hit så tar jag hand om er :) är personligassisten vet hur man hanskas med problembarn :)


Aha.. därför du hänger så mycket med dallen antar jag?
Problem solved.
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:26am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 02:24pm)
Den enda som är fail här är du som skapar rage-trådar dedikerade till mig och ett fåtal andra personer.

Get off my nuts son.



RASISM

RASISM

RASISM


Jag är nasse inte rasse, sluta anklaga mig för nått jag inte är...

Du får en plats i min sig me :)

This post was edited by dallenthedude on Nov 3 2010 08:27am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:26am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2010 16:24)
RASISM

RASISM

RASISM


Lol'd

Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:23)
synd att hon inte pratar me killar med dåliga gener.


Dåliga gener? Kom du verkligen inte på nåt bättre ditt inavlade äckel?

This post was edited by snoramej on Nov 3 2010 08:26am
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Nov 3 2010 08:26am
Quote (snoramej @ 3 Nov 2010 15:10)
Status: In Love Whit Felicia
115 days ago

Nuff said


Ahhh, facepalm. Han menar ju att Felicia är vit liksom. :unsure:

fakeedit: or?

Quote (Goss3N @ 3 Nov 2010 15:17)
bara jag som f5ar denna tråden för den är f1 underhållande?


Hahahahah, nej. Jag också! :D

This post was edited by Jonsson on Nov 3 2010 08:29am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:27am
Quote (SCXiao @ 3 Nov 2010 16:25)
Pff, du står inte ens med i hans sig. Jag står med i två personers sig! B)


Vouch. Big props B)

Quote (Jonsson @ 3 Nov 2010 16:26)
Ahhh, facepalm. Han menar ju att Felicia är vit liksom.  :unsure:

fakeedit: or?


Antalle, säger dallen
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 3 2010 08:27am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 02:25pm)
Slå mig IRL för att jag flejmar din polare på ett forum :rofl:

Shit grabbar ta och andas lite


sa ju jag skulle ta hand om dig.. inte att jag skulle slå dig ?
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:28am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:26pm)
Lol'd



Dåliga gener? Kom du verkligen inte på nåt bättre ditt inavlade äckel?


Jag är inte cp och 14 år det är du, kul att smeka barnsnopp?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111235Next
Closed New Topic New Poll