d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev18910111218Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 13 2010 07:34am
Quote (Sandman423 @ 13 Oct 2010 15:19)
Leker med sin "pistol" gør XPD
Folk ser snett på honom nær han håller sin MP3
Riktar den åt olika håll och gør pistolljud
Extra effekter nær han låtsas ha slut på krut
Men det gør inget då hans lågstadieelever føljer
Kollar upp till XPD och vill bli som honom de drømmer


Den där var ganska värdelös :/
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 07:51am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 13 2010 09:51am)
First off: Jag > Du

Second: Dina rim är värdelösa, hitta något annat.


du > jag i bögstadiet ja, men inte annars

mina rim ? du har inte gjort ett jävla rim. tänk först inte tänk efter jävla retto
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 13 2010 07:53am
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 15:51)
du > jag i bögstadiet ja, men inte annars

mina rim ? du har inte gjort ett jävla rim. tänk först inte tänk efter jävla retto


Onödigt att skämma ut sig när man vet att man är kass. Håll dig till det du kan istället

Oh wait, du kan ju ingenting :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 07:55am
Quote (snoramej @ Oct 13 2010 01:53pm)
Onödigt att skämma ut sig när man vet att man är kass. Håll dig till det du kan istället

Oh wait, du kan ju ingenting :(


sa jag att jag var bra eller? fan ännu en jävel som skämmer ut sig genom att påsta att man skämt ut sig.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 13 2010 07:57am
Quote (ankiie @ Oct 13 2010 03:51pm)
du > jag i bögstadiet ja, men inte annars

mina rim ? du har inte gjort ett jävla rim. tänk först inte tänk efter jävla retto


Calm down nerd.

Lol

Btw huvudanledningen till att jag > du är att jag har trollat dig så hårt att du får damp-anfall varje gång jag postar.

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 13 2010 08:03am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 13 2010 08:13am
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 15:55)
sa jag att jag var bra eller? fan ännu en jävel som skämmer ut sig genom att påsta att man skämt ut sig.


Jag kan inte skämma ut mig. Speciellt inte genom att trycka på dina knappar.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 13 2010 08:14am
Quote (snoramej @ Oct 13 2010 04:13pm)
Jag kan inte skämma ut mig. Speciellt inte genom att trycka på dina knappar.


Han är viri mad
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 08:14am
Quote (xpd-trader @ 13 Oct 2010 14:10)
Spetch

Idoler ej så många denna kille har
Spaz är den ena, den andra hans far
ibland han blundar och börjar be
att han ska bli som xpd
vägen dit är lång och ganska så tung
tänker han för sig själv och smeker sin pung



Jag tycker att några av rimmen här är riktigt bra btw

http://img385.imageshack.us/img385/4359/goodminina6.gif




för att citera makta: finns det svarta astronauter? eller är det bara kentucky fried chicken hela dagarna?


För att citera dig: HEHE SHINY
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 13 2010 08:43am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Oct 2010 16:14)
Han är viri mad


Uh-huh

Viri funny
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 13 2010 09:05am
Quote (xpd-trader @ 13 Oct 2010 15:10)
Spetch

Idoler ej så många denna kille har
Spaz är den ena, den andra hans far
ibland han blundar och börjar be
att han ska bli som xpd
vägen dit är lång och ganska så tung
tänker han för sig själv och smeker sin pung



Jag tycker att några av rimmen här är riktigt bra btw

http://img385.imageshack.us/img385/4359/goodminina6.gif




för att citera makta: finns det svarta astronauter? eller är det bara kentucky fried chicken hela dagarna?


fyfan va du e tjatig ^^

lika mkt fantasi som en kass mobbare i högstadiet

shitty comeback btw lol

This post was edited by BraSma on Oct 13 2010 09:06am
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111218Next
Add Reply New Topic New Poll