d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Metal Och 'core' Diskussionstråden
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 15 2010 09:14am
Quote (slayer_swe @ 15 Oct 2010 16:09)
in flames VAR bra de ÄR inte bra... nuförtiden tycker jag iallafall att in flames är veka både live och studio
Anders är inte lika bra som förr, se Used And Abused...In Live We Trust det bästa de har gjort förutom Lunar Strain enligt mig


gz, alla vet redan det.


IF > all

Sett Used and Abused.
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 16 2010 04:53pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Oct 16 2010 07:35pm
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 18 2010 11:12am


the big 4
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 18 2010 11:24am



sepultura gör cover på en bob marley låt
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 18 2010 11:25am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 18 2010 11:26am


Denna låten är klockren.....svenskt band är det också

This post was edited by K1NGEN on Oct 18 2010 11:26am
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 18 2010 11:27am
Sucessful Troll song!

Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 7 2010 11:49pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 8 2010 12:43pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Aug 2010 21:04)
http://www.youtube.com/watch?v=yHXw88CsLyw


Posta och diskutera alla typer av Metal / Grindcore / diverse sub-genres osv.

Keep it Metal inge rock etc

Spamma inte i denna tråden.


när jag slog i tån igår i köksbordet growlade jag som om jag vore lead singer i corpse,


This post was edited by SpAz. on Nov 8 2010 12:43pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111216Next
Add Reply New Topic New Poll