d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev18910111221Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:49pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:47pm)
En sån som jag full av fördomar såklart :D

Exakt och enligt mina fördomar är det en sorglig liten fjant som är så missnöjd med sig själv att personen i fråga behöver klaga på andra för att uppskatta sig själv ;P Då ska vi inte gå in på hur jag tror att den personen ser ut.. ;P

Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:52pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:49)
Exakt och enligt mina fördomar är det en sorglig liten fjant som är så missnöjd med sig själv att personen i fråga behöver klaga på andra för att uppskatta sig själv ;P Då ska vi inte gå in på hur jag tror att den personen ser ut.. ;P


precis, men fördomar will always be fördomar, och snubben som skrivit det hela kanske egentligen är superfotomodell, men enligt våra fina fördomar så är han en fet liten unge med chipspåsen som sin enda vän, thats the good shit about the internet, noone knows who you really are, and noone really cares anyway ;)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:55pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:52pm)
precis, men fördomar will always be fördomar, och snubben som skrivit det hela kanske egentligen är superfotomodell, men enligt våra fina fördomar så är han en fet liten unge med chipspåsen som sin enda vän, thats the good shit about the internet, noone knows who you really are, and noone really cares anyway ;)


fast att han är en fet liten unge med chipspåsen som sin enda vän är däremot lättare att fastställa än att en som dricker te i stället för kaffe är bög, eller hur? =)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 29 2009 02:57pm
FLAMEn in heren!
Banned
Posts: 5,079
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.06
Warn: 40%
Dec 29 2009 02:57pm
earl grey med honung e fett gott, dock det är TE och inte kaffe T_T
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:58pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:55)
fast att han är en fet liten unge med chipspåsen som sin enda vän är däremot lättare att fastställa än att en som dricker te i stället för kaffe är bög, eller hur? =)


Ja :)
Men om det var en pik, hänvisar jag till inlägg 75 igen, med skillnaden på att vara bög eller att vara "bögig" ;)
Om det inte var en pik, just keep smiling :D

Quote (Mabouse @ 29 Dec 2009 21:57)
FLAMEn in heren!


buhuuu graj kid :'(

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 02:58pm
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 02:58pm
palla bråka om kaffe :(
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:59pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:58pm)
Ja :)
Men om det var en pik, hänvisar jag till inlägg 75 igen, med skillnaden på att vara bög eller att vara "bögig" ;)
Om det inte var en pik, just keep smiling :D


Var ingen pik, ville bara så om du inte enbart var efterbliven utan hjärndöd också, men det får stanna vid bara efterbliven! ;) hihi.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 29 2009 02:59pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:58pm)
Ja :)
Men om det var en pik, hänvisar jag till inlägg 75 igen, med skillnaden på att vara bög eller att vara "bögig" ;)
Om det inte var en pik, just keep smiling :D



buhuuu graj kid :'(
nämen tjabba toolshans wazzup brotha?^^

Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 03:00pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:59)
Var ingen pik, ville bara så om du inte enbart var efterbliven utan hjärndöd också, men det får stanna vid bara efterbliven! ;) hihi.


ok, tack :P eller nått ;)

Quote (Mabouse @ 29 Dec 2009 21:59)
nämen tjabba toolshans wazzup brotha?^^


jorå, det är gött som fan :D tror jag håller på att bli kär så det är skönt :D <3
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111221Next
Add Reply New Topic New Poll