Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:55)
fast att han är en fet liten unge med chipspåsen som sin enda vän är däremot lättare att fastställa än att en som dricker te i stället för kaffe är bög, eller hur? =)
Ja

Men om det var en pik, hänvisar jag till inlägg 75 igen, med skillnaden på att vara bög eller att vara "bögig"

Om det inte var en pik, just keep smiling

Quote (Mabouse @ 29 Dec 2009 21:57)
FLAMEn in heren!
buhuuu graj kid :'(
This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 02:58pm