Quote (b3nno @ 18 Nov 2009 23:26)
lol, en gång krocka jag med en i matsalen..jag/ han tappade sin tallrik och då Klappar alla i matsalen typ tradition.
Fett skämmigt 100-200 pers kollar på dig o klappar.. jag fick nästan damp o slog ner killen

Lolz, för några år sedan på högstadiet så var vi i klassrummet o hade nå random lektion och jag satt längst bak med några kompisar i klassen och jag lutade stolen mot väggen
ganska fett, så jag nästan låg ner (stolen var endast på de 2 bakre benen) och nej jag ramla inte ner, men då kommer en annan i klassen och börjar dampa på mig så jag ramlar lol
då skrattade några x)
Dock så skämmdes han mest eftersom det var han som hävde ner mig. Jag vart typ bara sur på han
