d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev18910111223Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 04:33pm
Quote (b3nno @ 18 Nov 2009 23:26)
lol, en gång krocka jag med en i matsalen..jag/ han tappade sin tallrik och då Klappar alla i matsalen typ tradition.
Fett skämmigt 100-200 pers kollar på dig  o klappar.. jag fick nästan damp o slog ner killen :D


Lolz, för några år sedan på högstadiet så var vi i klassrummet o hade nå random lektion och jag satt längst bak med några kompisar i klassen och jag lutade stolen mot väggen
ganska fett, så jag nästan låg ner (stolen var endast på de 2 bakre benen) och nej jag ramla inte ner, men då kommer en annan i klassen och börjar dampa på mig så jag ramlar lol
då skrattade några x)
Dock så skämmdes han mest eftersom det var han som hävde ner mig. Jag vart typ bara sur på han :P
Member
Posts: 7,251
Joined: Apr 5 2008
Gold: 180,026.56
Nov 18 2009 06:31pm
bor i "värsta" området i litauen, skulle köpa käk lite halvsent på kvällen och på vägen hem så gick det ett gäng (dom går me uzi's framme o shit) på andra sidan gatan så jag stirrade lite för mycke och gick rakt in i en stolpe. har aldrig sett några gangstahs skratta så mycket..jag bah: iam fine. men de va jävligt pinsamt!
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 18 2009 06:33pm
Quote (Dola @ Nov 19 2009 12:31am)
bor i "värsta" området i litauen, skulle köpa käk lite halvsent på kvällen och på vägen hem så gick det ett gäng (dom går me uzi's framme o shit) på andra sidan gatan så jag stirrade lite för mycke och gick rakt in i en stolpe. har aldrig sett några gangstahs skratta så mycket..jag bah: iam fine. men de va jävligt pinsamt!


haha <3
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 20 2009 07:14am
Quote (Dola @ Nov 19 2009 12:31am)
bor i "värsta" området i litauen, skulle köpa käk lite halvsent på kvällen och på vägen hem så gick det ett gäng (dom går me uzi's framme o shit) på andra sidan gatan så jag stirrade lite för mycke och gick rakt in i en stolpe. har aldrig sett några gangstahs skratta så mycket..jag bah: iam fine. men de va jävligt pinsamt!


pwned :D
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 20 2009 07:16am
Quote (Brasken @ Nov 17 2009 07:05pm)
Första gången jag skulle sova hos ett ex, lyckades vi knulla sönder sängen, var lite pinsamt när hennes far skulle laga den dagen efter :x

det jag kommer på atm


Liar.
e/ pics or never happened

This post was edited by heartless10 on Nov 20 2009 07:17am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2009 07:26am
Quote (SCXiao @ 17 Nov 2009 08:53)
^^ :P ett ord

okejdå, en gång var jag så full att jag raggade på morsans kompis.
in my defense, hon var ~25ish och milf. Men inte särskillt kul att höra det dagen efter ändå, morsan var ju där hela tiden osv :rolleyes:


fyfan vad äckligt - kung oidipus

morsan fick tvätta dom saggiga kallingarna?



Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Nov 20 2009 07:30am
Quote (b3nno @ 19 Nov 2009 00:26)
lol, en gång krocka jag med en i matsalen..jag/ han tappade sin tallrik ochdå Klappar alla i matsalen typ tradition.
Fett skämmigt 100-200 pers kollar på dig  o klappar.. jag fick nästan damp o slog ner killen :D


Den traditionen hade vi i bageriet också, ju mer det lät desto högre applåder :D

Quote (xpd-trader @ 20 Nov 2009 15:26)
fyfan vad äckligt - kung oidipus

morsan fick tvätta dom saggiga kallingarna?


cry cuz virgin :cry: :baby:

This post was edited by SCXiao on Nov 20 2009 07:30am
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 25 2009 11:11am
mer storyS?
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 25 2009 11:27am
Kommer inte på något mer "allvarligt" just nu ..

Jag frågade en hardcore jude vad han önskade sig i julklapp.
Member
Posts: 7,539
Joined: Jun 30 2007
Gold: 3,740.20
Nov 25 2009 11:38am
Quote (Alphabetz @ 25 Nov 2009 18:27)
Kommer inte på något mer "allvarligt" just nu ..

Jag frågade en hardcore jude vad han önskade sig i julklapp.


skön :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111223Next
Add Reply New Topic New Poll