d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev18910111219Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Nov 16 2009 10:56am
Quote (SpAz. @ 16 Nov 2009 17:50)
hehe vi var ett par polare som bongade/spliffade upp 10g brunt i helgen, och du var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk hahahaha :D
:evil:



jag tror faktiskt inte att du känner emil tillräckligt för att dömma han men men lägger mig inte i :P



mycket mindre waste och det brinner bättre om du blandar ;)


okej okej, ja det är väl klart :) är inte så erfaren på gräsfronten. har alltid rökt det rent i bong när jag rökt, gillar smaken av det :)
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 16 2009 10:57am
personligen e jag faktiskt inte så glad i gräs, gillar brunt mycket bättre tbh
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 16 2009 11:00am
Quote (Emil @ 16 Nov 2009 18:56)
okej okej, ja det är väl klart :) är inte så erfaren på gräsfronten. har alltid rökt det rent i bong när jag rökt, gillar smaken av det :)


Bong alltså ... är min nya kärlek. jag har rökt ganska länge, inte en every-day-smoker, men då och då, köper eget ibland och så - men aldrig tidigare bongat förräns i helgen! helt sick... får fan köpa en. och en pipa! men bong är ju klart minst waste på vad det verkar som. fast det är ännu mindre waste om du blandar med lite tobak även om du har gräs i bongen skulle jag säga. enda anledningen att skippa tobaken e väl att det är så hälsofarligt, nikotinberoendet och så vidare.
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Nov 16 2009 11:03am
Quote (SpAz. @ 16 Nov 2009 18:00)
Bong alltså ... är min nya kärlek. jag har rökt ganska länge, inte en every-day-smoker, men då och då, köper eget ibland och så - men aldrig tidigare bongat förräns i helgen! helt sick... får fan köpa en. och en pipa! men bong är ju klart minst waste på vad det verkar som. fast det är ännu mindre waste om du blandar med lite tobak även om du har gräs i bongen skulle jag säga. enda anledningen att skippa tobaken e väl att det är så hälsofarligt, nikotinberoendet och så vidare.


ja jag har alltid rökt bong eller pipa, det är smidigast och sparsammast helt enkelt :) det godaste är ju självklart att röka en spliff, men jag personligen är helt värdelös på att rulla.. haha.

brasma: föredrar oxå brunt över grönt, älskar att bli så sänkt som möjligt :P
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 16 2009 11:11am
Quote (SpAz. @ Nov 16 2009 06:00pm)
Bong alltså ... är min nya kärlek. jag har rökt ganska länge, inte en every-day-smoker, men då och då, köper eget ibland och så - men aldrig tidigare bongat förräns i helgen! helt sick... får fan köpa en. och en pipa! men bong är ju klart minst waste på vad det verkar som. fast det är ännu mindre waste om du blandar med lite tobak även om du har gräs i bongen skulle jag säga. enda anledningen att skippa tobaken e väl att det är så hälsofarligt, nikotinberoendet och så vidare.


:unsure: börjar bli lite rädd här, köper du eget röka, och rökt länge :O?

inte inte inte bra...
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 16 2009 11:12am
Quote (Emil @ 16 Nov 2009 19:03)
ja jag har alltid rökt bong eller pipa, det är smidigast och sparsammast helt enkelt :) det godaste är ju självklart att röka en spliff, men jag personligen är helt värdelös på att rulla.. haha.

brasma: föredrar oxå brunt över grönt, älskar att bli så sänkt som möjligt :P


haha ja eller hur, helt borta o bara sitta o lyssna på musik eller nån dålig amerikansk serie, det e gött ;D
Member
Posts: 6,323
Joined: May 26 2006
Gold: 0.38
Nov 16 2009 11:12am
Quote (EmiJ @ Nov 16 2009 04:39pm)
Na, säg att du köper in ett hegge för 3k-4k säljer för 100kr gubben. 6-7k vinst för att beckna av ett hegge är inte värt med tanke på straffen man kan få.

4kr knappen? xdddd vad för knappar ? :D
Knappar i sverige är ju väldigt eftertraktat så får du tag i bra så säljs dom ju av hur fort som helst.


skojar du med mej eller`? ett hegge bra gräs för 3-4k???? kanske kan du köpa piss brunt för de o max kränga för 70-80. japp de e tvär billig i polen de finns typ allt gillar själv ba neråt E. enda dåliga e att dom kör i mycket mer horse så många tror att de e mycket mdma i :P så lite lurad blir man la
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 16 2009 11:20am
Quote (BraSma @ 16 Nov 2009 19:12)
haha ja eller hur, helt borta o bara sitta o lyssna på musik eller nån dålig amerikansk serie, det e gött ;D


The doors, Mr. Scruff, Santana m.fl. efter sisådär 4-5 joppar och ett par bärs, vad säger du? :drool:

Quote (WarTiQuZ @ 16 Nov 2009 19:12)
skojar du med mej eller`? ett hegge bra gräs för 3-4k???? kanske kan du köpa piss brunt för de o max kränga för 70-80. japp de e tvär billig i polen de finns typ allt gillar själv ba neråt E. enda dåliga e att dom kör i mycket mer horse så många tror att de e mycket mdma i :P så lite lurad blir man la


fullt möjligt att få ett hegge bra gräs för 4000kr

Quote (Emil @ 16 Nov 2009 19:03)
ja jag har alltid rökt bong eller pipa, det är smidigast och sparsammast helt enkelt :) det godaste är ju självklart att röka en spliff, men jag personligen är helt värdelös på att rulla.. haha.

brasma: föredrar oxå brunt över grönt, älskar att bli så sänkt som möjligt :P

Okej vad soft! nja vadå det är väl godare med bong! jag tycker inte smaken e sådär jättegod egentligen. eller jo, om jag är full.. samma med cigg! :P Jag har faktiskt fått upp mina skills lite nu, men det första året rullade jag inte en enda joppe själv, bara polarna som gjorde det.^^ det är en hel vetenskap!

Quote (Lunuz1 @ 16 Nov 2009 19:11)
:unsure: börjar bli lite rädd här, köper du eget röka, och rökt länge :O?

inte inte inte bra...


linus om du känner mig det minsta vet du att jag är oerhört rationell och allt annat än "på glid", haha. Jag röker och har rökt ett tag för att det är värt det, inte för att jag är en tuffguy ;)
alkohol är mer skadligt på alla sätt. (förutom dom sociala kanske pga dess illegala status :mellow: )
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2009 11:22am
:evillol:

skön topic.


b3nno Ganstah Bro

This post was edited by KoS-Scorpion on Nov 16 2009 11:22am
Member
Posts: 6,323
Joined: May 26 2006
Gold: 0.38
Nov 16 2009 11:39am
4k för bra gräs? nä fan heller.. om du inte känner killen jävligt bra då
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111219Next
Closed New Topic New Poll