Quote (BraSma @ 16 Nov 2009 19:12)
haha ja eller hur, helt borta o bara sitta o lyssna på musik eller nån dålig amerikansk serie, det e gött ;D
The doors, Mr. Scruff, Santana m.fl. efter sisådär 4-5 joppar och ett par bärs, vad säger du?

Quote (WarTiQuZ @ 16 Nov 2009 19:12)
skojar du med mej eller`? ett hegge bra gräs för 3-4k???? kanske kan du köpa piss brunt för de o max kränga för 70-80. japp de e tvär billig i polen de finns typ allt gillar själv ba neråt E. enda dåliga e att dom kör i mycket mer horse så många tror att de e mycket mdma i

så lite lurad blir man la
fullt möjligt att få ett hegge bra gräs för 4000kr
Quote (Emil @ 16 Nov 2009 19:03)
ja jag har alltid rökt bong eller pipa, det är smidigast och sparsammast helt enkelt

det godaste är ju självklart att röka en spliff, men jag personligen är helt värdelös på att rulla.. haha.
brasma: föredrar oxå brunt över grönt, älskar att bli så sänkt som möjligt

Okej vad soft! nja vadå det är väl godare med bong! jag tycker inte smaken e sådär jättegod egentligen. eller jo, om jag är full.. samma med cigg!

Jag har faktiskt fått upp mina skills lite nu, men det första året rullade jag inte en enda joppe själv, bara polarna som gjorde det.^^ det är en hel vetenskap!
Quote (Lunuz1 @ 16 Nov 2009 19:11)

börjar bli lite rädd här, köper du eget röka, och rökt länge :O?
inte inte inte bra...
linus om du känner mig det minsta vet du att jag är oerhört rationell och allt annat än "på glid", haha. Jag röker och har rökt ett tag för att det är värt det, inte för att jag är en tuffguy
alkohol är mer skadligt på
alla sätt. (förutom dom sociala kanske pga dess illegala status

)