d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev18910111225Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 26 2009 01:08pm
Quote (diablo_es @ Wed, 26 Aug 2009, 20:07)
Mjo har som blivit en vana hos alla hära att trasha alla nya som kommer hit.


Jag slapp undan ^_^

e; ding 19.6

This post was edited by SCXiao on Aug 26 2009 01:08pm
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
Aug 26 2009 01:08pm
i iz svensk
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 01:08pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 07:08pm)
Jag slapp undan ^_^


hehe så kan vi ju inte ha det :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 26 2009 01:09pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 20:08)
hehe så kan vi ju inte ha det :D


Mitt joindate och min friendlist räddar mig B)
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Aug 26 2009 01:10pm
Quote (SCXiao @ Wed, 26 Aug 2009, 20:08)
Jag slapp undan ^_^

e; ding 19.6


Men du betede dig vettigt och är oldschooler :)



Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 20:08)
hehe så kan vi ju inte ha det :D


Du gjorde inte
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 01:10pm
Quote (Brasken @ Wed, Aug 26 2009, 07:10pm)
Men du betede dig vettigt och är oldschooler :)





Du gjorde inte


du gjorde inte vad?
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 01:11pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 07:09pm)
Mitt joindate och min friendlist räddar mig B)


fan åxå -.-'
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2009 01:13pm
Quote (Brasken @ Wed, Aug 26 2009, 08:07pm)
Men några har ju överlevt tror jag ?


mjo, möjligtvis
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 26 2009 01:14pm
joda
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Aug 26 2009 01:15pm
bra grejor mannen
Go Back To Svenska Topic List
Prev18910111225Next
Closed New Topic New Poll