Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:10)
så ni vet jag har ig i svenska jag glömmer altid att säta ... eller ,, som ni sa på en annan topic
okej då, det var jag som hackade på det. Ursäktar och GL+HF med svenskan

ta vara på dina studier! mitt råd
edit: och förresten råder jag dig att verkligen utnyttja skolans resurser, du kommer tjäna väldigt mycket på att kunna stava bra svenska!
This post was edited by SpAz. on Feb 9 2009 12:11pm