Quote (Giraff @ 8 Jan 2012 23:13)
Det är inte bara det, men klart det bidrar rätt mycket.
Synd bara att de flesta jag umgicks med där har flyttat eller håller på flytta bara.
Kommer söka jobb och se om jag kan läsa random kurser på KomVux tills vidare iaf.
även folk du bara varit bekant med tidigare går ju att umgås med liksom. låter bra.
min plan känns rätt fucked up... men det ska nog gå bra.
börjar komvux imorgon. kommer antagligen att gå där en månad och sen hoppa av... why? jag snackade med chefen idag. just nu i januari finns det inge jobb, däremot kommer det att finnas så det räcker och blir över efter den här månaden. går alltså skolan nu i januari för att få ut ett csn-pengar för att klara räkningarna, hoppar antagligen av sen när jag kan jobba istället. för att kunna lägga 100% fokus på körkortet och jobba ihop deg till en bil. för att sedan kunna fokusera 100% på skolan till hösten, utan att behöva jobba och plugga körkort... hoppar jag av så kommer jag lämna in en ansökan direkt till höstterminen, så att det inte rinner ut i sanden.
känner jag att jag inte kommer orka plugga 7 år ellre vad det nu blir, skiter jag i det och kör vidare på snickare alternativt utbildar mig till brandman.
This post was edited by Simon on Jan 8 2012 04:22pm