d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev18889909192177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 23 2015 02:41pm
Tränar/lirar på en slags combodeck, warlock just nu.. Aldrig riktigt lirat annat än zoo's på warlocken, men denna diggar jag!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 23 2015 05:28pm
Svåraste heroics hittils iaf, eller ja, testade bara första. Lyckades inte ta och orkar inte tänka så mycket nu så lämnar dom till imorrn. Normalbossarna var superenkla dock som vanligt.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 23 2015 07:46pm
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2015 01:28)
Svåraste heroics hittils iaf, eller ja, testade bara första. Lyckades inte ta och orkar inte tänka så mycket nu så lämnar dom till imorrn. Normalbossarna var superenkla dock som vanligt.


Egna updates här. Första bossen oklarad än, men andra bossen klarad och tredje gick på första försöket med normal deck. Fjärde är också halvt omöjlig. :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Apr 23 2015 09:24pm
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2015 03:46)
Egna updates här. Första bossen oklarad än, men andra bossen klarad och tredje gick på första försöket med normal deck. Fjärde är också halvt omöjlig. :D


Du verkar ha lika stora problem med heroic bossar som jag har med normal :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 23 2015 10:27pm
Quote (SCXiao @ 24 Apr 2015 05:24)
Du verkar ha lika stora problem med heroic bossar som jag har med normal :lol:


Då vart alla heroics avklarade. :D Paladin var väldigt effektiv på många av bossarna.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 24 2015 09:15am
Quote (SCXiao @ 24 Apr 2015 05:24)
Du verkar ha lika stora problem med heroic bossar som jag har med normal :lol:


Samma här.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2015 09:25am
Quote (SCXiao @ 24 Apr 2015 05:24)
Du verkar ha lika stora problem med heroic bossar som jag har med normal :lol:


Quote (Litttle_Brother @ 24 Apr 2015 17:15)
Samma här.


Ta deck nåt ni tror passar till bossens HP. Lira en match, plocka bort kort ni känner är oanvändbara i den matchupen och vilka behövs. Ändrar decket ca 6-7gånger oftast innan jag hittar något som bör fungera, för heroic då. Normal kör jag bara med mina nuvarande decks.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2015 07:52pm
Gav upp jakten för legend tidigare, ramlat i ranks nu då jag testat lite olika decks.. Just nu försöker jag få en dragondeck o fungera. :D rank 8.. Saknar dock några kort som kommer på sista wingen :P

This post was edited by berhemuli on Apr 24 2015 07:59pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2015 10:33pm
Golden vol'jin efter 1-3 warrior arena, man tackar man tackar. :D

This post was edited by berhemuli on Apr 24 2015 10:33pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Apr 25 2015 03:40pm
Förstår inte hur det kan finnas så många som älskar att äta bajs och spela mage
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192177Next
Add Reply New Topic New Poll