d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev18889909192184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 8 2013 09:27am
fick 3 exalts för en a1-a3 boost i cruel av en snubbe på jsp (nemesis)
sen hittade jag en exalt på marken oxå (första på nemesis)

är väl på tiden att turen vänder :D
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 8 2013 09:29am
Quote (ImoK @ Dec 8 2013 04:27pm)
fick 3 exalts för en a1-a3 boost i cruel av en snubbe på jsp (nemesis)
sen hittade jag en exalt på marken oxå (första på nemesis)

är väl på tiden att turen vänder :D


wtf
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 8 2013 09:34am
Quote (ownyaah @ 8 Dec 2013 16:29)
wtf


jag var minst lika chockad hehe, hans tråd hade 50 views så jag tänkte att någon redan hade nappat men skrev ändå och jag var tydligen den första
var ju tvungen o fråga han om han verkligen menade 3 exalt för 30 minuters arbete och det gjorde han =)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 8 2013 09:42am
Quote (ImoK @ 8 Dec 2013 17:27)
fick 3 exalts för en a1-a3 boost i cruel av en snubbe på jsp (nemesis)
sen hittade jag en exalt på marken oxå (första på nemesis)

är väl på tiden att turen vänder :D


Grattzzz.
fortf inte en enda ex eller ens divine på nemesis...
11-12ex senare o min 6linked lvl 78 carnal är vit fortf. Ingen tur med rerollandet :*(
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Dec 8 2013 12:45pm
har hittat fyra exalted i nemesis hittills.
annars har jag fått min currency från diverse items jag sålt. 2 par headhunter t.ex ;P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 8 2013 02:37pm
leap slam och ha massa attackspeed e fan soft
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Dec 8 2013 03:02pm
Quote (ChingeR @ Dec 8 2013 09:37pm)
leap slam och ha massa attackspeed e fan soft


desync generator
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Dec 8 2013 05:00pm
Quote (ChingeR @ 8 Dec 2013 22:37)
leap slam och ha massa attackspeed e fan soft


multistrike är skön också på leapslam :) håll dig på lätta areas dock annars kan det nog gå illa ^^
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 8 2013 10:38pm
Quote (Simpan91 @ 8 Dec 2013 15:44)
Spelade nemesis tidigare. Har nu efter jag köpt nytt grafikkort fått sjuka FPS-drops och ligger som max på 25FPS!

Letat runt på PoE forumet efter lösningar men får det inte att fungera. Verkar dock som att många andra med radeonkort har liknande problem!


Många hade samma problem när jag spelade under betan. Tror nog att det berodde på att PoE inte märkte av att du har ett nytt grafikkort och körde då på det integrerade från moderkortet. Vet inte om du har ett integrerat men du kan ju kolla upp det.


Vi borde skapa ett gruppsamtal på skype med alla svenska PoE spelare från jsp =). Lite roligare om man är fler på ett sånt här spel, även om man bara snackar och chattar.
Gör gärna maps dock om folk vill, är level 79 atm.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 9 2013 06:05am
:angry:
vem donerar ett gäng exalts ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev18889909192184Next
Add Reply New Topic New Poll