Quote (Simpan91 @ 8 Dec 2013 15:44)
Spelade nemesis tidigare. Har nu efter jag köpt nytt grafikkort fått sjuka FPS-drops och ligger som max på 25FPS!
Letat runt på PoE forumet efter lösningar men får det inte att fungera. Verkar dock som att många andra med radeonkort har liknande problem!
Många hade samma problem när jag spelade under betan. Tror nog att det berodde på att PoE inte märkte av att du har ett nytt grafikkort och körde då på det integrerade från moderkortet. Vet inte om du har ett integrerat men du kan ju kolla upp det.
Vi borde skapa ett gruppsamtal på skype med alla svenska PoE spelare från jsp =). Lite roligare om man är fler på ett sånt här spel, även om man bara snackar och chattar.
Gör gärna maps dock om folk vill, är level 79 atm.